מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת avivit2702
06/10/18 23:49
1536 צפיות

די! מאסתי באיש שקורא לעצמו אבא שלי! אני לא מצליחה להבין איך אני יצאתי מזרעו של האיש הרע הזה! כאילו מה?! איך העולם הזה עובד? למה אנשים שלא ראויים להיות הורים זוכים לפרס הזה?!

חזרתי מהעבודה לפני שעה בערך, ואני נכנסת לחדר שלי ואני קולטת שמישהו החליט להוריד את מסך המחשב מארון הבגדים שלי ולשים במקומות ערימה של מצעים! ואני לא טיפשה אני יודעת בדיוק מי יעשה מעשה שכזה בבית שבו אני גרה. כשהלכתי לשאול את אמא שלי היא אמרה שאף לא נכנס לחדר ואלי זאת אחותי או אחי (שבכלל לא גר בבית). אחרי שסידרתי שוב את החדר הלכתי לאמא שלי וביקשתי ממנה שתגיד לאבא שלי שלא יכנס לחדר שוב, והיא בתגובה קפצה ואמרה שהוא לא נכנס והגנה עליו בחירוף נפש, וכשהתעקשתי היא אמרה לי "עופי מפה".

 

תמיד ידעתי שההורים שלי אף פעם לא ידעו להיות הורים. אבא שלי הוא איש קשה עורף, חצוף, גס רוח, ומניפולטור מהדרגה הגבוהה ביותר, אמא שלי אישה רכה וחסרת עמוד שדרה (כמו כל אישה אתיופית טובה מהדור הישן), וכל החיים שלנו היינו רבים עם אבא שלי, במיוחד אני ואמא שלי אף פעם לא התערבה, אף פעם לא ניסתה להשכין שלום, להפך או שהיא תמכה בו וא שהיא נמנעה מלעזור. ואני שוב שואלת? איך בן אדם מצליח לראות כזאת התנהלות בתוך הבית שלו ולא לעשות כלום? איזו סיבה יכולה להיות לאמא לראות קרע כל כך גדול בין בעלה לבין הילדים שלה? ברמת ההיגיון האינטרס של כל אדם שיש לו משפחה היא לשמור על שלמות משפחתית ועל הרמוניה בתוך הבית, אז איך אצלנו אף פעם זה לא קרה?

 

אני פשוט מיואשת כבר מהמצב הזה ואני כל כך רוצה לעוף מהבית הזה. זאת הייתה טעות דרמטית לחזור לגור פה. אם לא הייתי נכנסת למצב כלכלי קשה בגלל הלימודים בחיים לא הייתי חוזרת לכאן. אני פשוט כבר לא יודעת מה לעשות כדי לגרום לשני הטיפשים האלה שקוראים לעצמם ההורים שלי להבין את חומרת המצב בבית שלנו, אני לא יודעת איך לגרום להם להבין שהם עומדים לאבד את הבת הבכורה שלהם לנצח נצחים. אני כבר מזמן לא מכירה באבא שלי ואני בכלל לא מדברת איתו וגם לא מעוניינת, אבל אמא שלי כן חשובה לי אבל נמאס לי מהפאסיביות שלה, מהאדישות שלה, מהרמת הידיים.

 

אני יודעת שאם אני הייתי אמא בחיים המצב הזה לא היה קורה בבית, בחיים לא הייתי נותנת לבן זוגי ולילדים שלנו להגיע לכדי ריב שכזה, בחיים לא הייתי נותנת לבן זוג לבזות ולפגוע ככה בילדים שלנו, משום סיבה בעולם.כנראה שההורים שלי, למרות שהם בארץ 30 שנה, עדיין לא הצליחו להבין שבישראל ההתנהגות שלהם לא מקובלת בכלל ושיש לה השלכות חמורות מאוד עד כדי פירוק משפחה.

תגובות

no-one
07/10/18 0:13

מזדהה מקווה שתצליחי לבנות לעצמך בית יפה

avivit2702
avivit2702