מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםנזקיםמדוע קנאה בגברים שריריים היא סיבה מספיק מוצדקת להתאבדות

מדוע קנאה בגברים שריריים היא סיבה מספיק מוצדקת להתאבדות

מאת Gregory7250
12/11/18 19:02
783 צפיות
מדוע קנאה בגברים שריריים היא סיבה מספיק מוצדקת להתאבדות

האדם השרירי עבורי מייצג את הרוע, את הבריונות, את ההתעללות הפיזית והנפשית. האדם השרירי הוא לא סתם בריון. הוא בריון בר מזל. זה שאחראי לאומללותם של חפים מפשע רבים אך נהנה מכל  מה שיש לעולם להציע. הוא ההתגלמות הטהורה והמזוקקת ביותר של חוסר הצדק בעולם, של הריקבון השורשי שלו. היו בריוניםשהציקו לי בעבר בבית הספר והיום הם אנשים שריריים. האיש שהיה מאמן הכושר שלי לא הפסיק להעיר הערות ציניות, ספק מעליבות. באחת הפעמים, החלטנו אני והמאמן שנוריד את דרגת הקושי כי נראה שאני לא מגיב אליהם טוב מבחינה פיזית ומנטלית. כמה ימים לאחר מכן, כשעשיתי חימום על מכשיר "אליפטי" (דומה להליכון) החלטתי להוריד את רמת הקושי לרמה הנמוכה ביותר כי ברכיי כאבו והתקשיתי ללכת. כשהמאמן ראה שירדתי לרמה מספר 1 הוא צחק אמר "אתה כועס על זה עכשיו? בגלל זה ירדת לרמה 1?" ההערה הייתה מאד לא לעניין. בהתחלה שתקתי, אבל כעבור כמה ימים. חוסר הא נטיליגנציה הרגשית שלו. עוד בריונות ממוטטת רוח הייתה כאשר כתבתי בפורום כושר פוסט ארוך שמפרט למה רק מעט בנות מייחסות לשרירים. התגובה הראשונה שקיבלתי הייתה "מישהו כאן לא מתמיד מספיק במכון". התגובה הזאת שברה אותי כי התאמנתי במכון כמו מטורף. אפילו ירדתי באחוזי שומן. אבל גם אם לא התמדתי במכון, גם אם לא הלכתי בכלל, גם אם אני סתם . מה היה הצורך  שלו בהעלבה? אנשים כאלה יודעים שההערות הקטנות שלהם יכולים לשבור את הרוח של האנשים שהם מעליבים. ההנאה הסדיסטית הזאת בללחוץ לאנשים בנקודות הכי רגישות, כשהסדיסט הוא אדם יפה תואר, זה פשוט יותר מדי בשבילי. רק בגלל זה אני מוכן להתאבד. גם אם החיים שלי טובים, אבל מישהו אחר סופג התעללות שכזו. אני לא רוצה לחיות בעולם כזה.

תגובות

Gregory7250
14/11/18 21:13

הקפצה

הבודד
15/11/18 0:36

במבט ראשון הם נראים אנשים אומללים וחלולים. אם יהיה בעונה הבאה של סליחה על השאלה פרק עם אנשים שעוסקים בפיתוח גוף, רוב הסיכויים שנבין שאין יותר מדי מה לקנא בהם.

sheli24
15/11/18 1:19

לפעמים גוף שרירי מחפה על חולשות וחסרונות. לפעמים שרירים הם סוג של קונטרה כלפי התעללות בעבר. בכל אופן, אפשר להיות חלש מבחינה פיזית אבל חזק מבחינה נפשית. כשם שאפשר לפתח את שרירי הגוף אפשר גם לפתח את שרירי הנפש ולהתחסן מפגיעות מצד אחרים. והעולם תמיד היה מורכב מרוע, אבל יש בו הרבה טוב, יופי וחמלה.

Gregory7250
15/11/18 3:43

אני רוצה להאמין למה שאת אומרת, אבל זה מזכיר לי משפט ששמעתי ב"עקרות בית נואשות" כשאמרו לגבי שכסף לא קונה אושר והיא אמרה "בוודאי שכן, זה שקר שאנחנו מספרים לעניים כדי לנחם אותם". לא מכיר אנשים שריריים שעברו התעללות. רובם מגיעים מבתים תומכים והיו מקובלים בבית ספר עוד לפני שהפכו לשריריים. אני ניסיתי לפתח את שרירי הנפש שלי במשך עשרים שנה והם הגיעו לגודל מסויים אבל הפסיקו להתפתח מאז, והם לא מספיק חזקים בשבילי. זה נכון שיש טוב בעולם, אבל כמות הרוע ואיכות הרוע שיש בעולם הזה היא בלתי נתפסת. לא שווה לנו לחיות בעולם עם כזה רוע. הסיבה היחידה שאני עדיין בחיים היא כי לא הצלחתי לצאת מכאן.

שילה5
15/11/18 5:40

הרמב"ם(אחד הרופאים הגדולים ביהדות) מסביר שרוב העולם מחפש להשיג אושר ואהבה על ידי רכוש, כסף, נכסים. שזה הכי שטות כי זה לא הדבר עצמו זה משהו שממש חיצוני אליו. המדרגה היותר קרובה לאמת אבל עדין רחוקה זה אדם שמחפש שמחה ואהבה ברדיפה אחרי הגוף והבריאות שלו שזה חשוב ואפילו חובה אבל רק מצד החיוב. אבל לא כי זה הדבר עצמו. אבל אדם יותר גבוה יותר זה אחד שמטפל בנפש שלו במידות הרעות במחשבות הרעות. כי שם מקום האנרגיה. היחס שלנו למציאות. שני אנשים יראו אדם בשטח מטפל בפצוע חותך קצת את העור כדי להוציא משהו שנתקע בפנים,אחד שלא מבין את הסיטואציה ילחם בו יפריע לו. השני רק יעזור ויסתכל בעין טובה... וזה נכון שיש רע אבל למה את רואה אותו למה אחרים רואים את הטוב או את הטוב שהם יכולים להשפיע ברע וטוב להם!הבריאות השמחה והאהבה הם טיבעיים בנו כל עוד לא נלך נגד חוקי הטבע ורק מצד שאנחנו חיים בצורה לא נכונה אז זה מכוסה. אם נשנה את עצמנו את התפיסות עולם שלנו נראה עולמות משתנים מול העיניים שלנו.