מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאמא לאטופית קטנה למיסדת עמותה גדולה...

אתנחתא בסיפור האישי

07/02/19 12:12
2792 צפיות
תחנה במסע, האתר החדש.

עבר קצת זמן, הסיפור האישי שלי ימתין (למי שלא עוקבת, חפשו פוסטים קודמים בבלוג) אבל באמת גם הפוסט הזה הוא חלק מהמסע שלי, האמת שזו תחנה משמעותית וחשובה בשליחות החיים שקיבלתי, סיוע ותמיכה למתמודדים עם אטופיק דרמטיטיס.

בשנים האחרונות סדר היום שלי עסק בעיקר בשיחות טלפון, השבה באימייל, תגובות בווטסאפ ופגישות אישיות לחולים ומטפלים באטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) לייעוץ, הדרכה והכוונה בכל מה שקשור לאטופיק. כתבתי מאמרים, חוברות הסברה ונתתי הרצאות. מדובר בכמויות חומר ומידע שהצטבר ובחודשים האחרונים, בעבודה מאומצת וממושכת השקנו אתר אינטרנט מושקע ומקיף שכל כולו מוקדש לאטופיק דרמטיטיס!!

אז אני לוקחת הפסקה קצרה בסיפור לשתף אתכם באתר שהוא פרי עבודה של חודשים והחומר שבו הוא פרי של מחקר ונסיון אישי של הרבה שנים

גם אמהות המכירות היטב את האטופיק או מתמודדים שזה להם שנים בנושא יכולות לגלות כיוונים חדשים באתר. 

הרעיון המרכזי שאני מדריכה ומלמדת מטופלים זה להבין את תהליך האטופיק ולזהות באיזה שלב הם עומדים. בבסיס הרעיון עומד התהליך של הטיפול המעגלי -  "שיקום" ו"שימור".

השיקום - מתייחס למצב שיש התלקחות והעור פגוע ומודלק. הטיפול בעת התלקחות שאז רוב האנשים מתעוררים לחפש רעיון איך למגר את ההתלקחות, הוא על ידי פעולות שיקום. לשם כך יש קטגורייה שלמה - שיקום -https://atopic-d.org/dermatitis-and-rehabilitation/  בה יש 9 דפים פנימיים הסוקרים את אפשרויות הטיפול - כמובן בהנחיית רופא עוד מומחה - איך להפחית את הגרד הנוראי, להרגיע את ההתלקחות וגם טיפולים ארוכי טווח. אבל אז כאשר מושגת הקלה אנו נהנים מהשקט שוכחים את קרם הלחות, לא מתחזקים את העור, לא עוקבים אחרי הגורמים (הטריגרים) כך שההתלקחות הבאה מגיעה די מהר. צריך להיות ערניים ובשימת לב תמידית.

בשלב שני צריך ללמוד על אפשרויות השימור- https://atopic-d.org/dermatitis-and-conservation/  כפי שתקראו זו הדרך לשמר את השיפור שהושג לאחר הטיפול בתרופות או משחות אקטיביות שהרופא רשם. הקפדה על שימור העור וסביבה אופטימלית  תתן מרווח ארוך יותר ובריא יותר לעור!!!

ניסינו לתת במה לכמה שיותר תחומים והיבטים של אטופיק דרמטיטיס, לדוגמא תוכלו למצוא גם דף - תרופות סבתא לאטופיק - https://atopic-d.org/atopicdermatitis-treatment/ יש שם מוצרים וטיפולים שאינם בהכרח מקובלים או סטנדרטיים ועדיין הוכיחו יכולת השפעה חיובית וטובה לאטופיק.

בקיצור יש שם חומר עשיר ומגוון שכל כולו על "אטופיק דרמטיטיס" - "אסטמה של העור" .

אני מזמינה אתכם לבקר, ללמוד ולדעת כמה שיותר על המחלה שמתלווה לחיים שלכם, בתקווה שבקרוב היא תעבור או לפחות תימצא התרופה שתקל על כולנו באופן משמעותי.אני כאן בכמוני, שמחה להיות חלק מהקהילה, לענות ולהגיב בפורום המוצלח הזה וממליצה לכם לחזור לכאן להעלות שאלותולעמוד בקשר!!!

שלכןשולמיתwww.atopic-d.org

תגובות

שולמית בורשטיין MA
שולמית בורשטיין MA
מייסדת ומנהלת מקצועית בעמותה הישראלית לאטופיק דרמטיטיס, MA בפסיכותרפיה שולמית בורשטיין היא המנהלת המקצועית של העמותה ...