מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מתחילים להפסיק לעשן יחד

נפגש ביום ראשון!

31/05/19 7:29
426 צפיות
שאלון קצר

שלום לכם!

רגע לפני שמתחילים, כדי שנוכל להתאים את התכנים בצורה מדויקת יותר לכם, וכדי שנוכל לדעת בסוף אם הפרויקט היה מוצלח או לא, נשמח אם תענו על שאלון קצר מאד (לא ייקח לכם יותר משלוש דקות – מדדנו בעצמנו).

בסוף הפרויקט, בעוד כחודש, נבקש מכם לענות על עוד שאלון קצר (גם שלוש דקות – מבטיחים!).

השאלונים אנונימיים והנתונים לא יועברו לאף גורם מחוץ לצוות מנהלי קהילת גמילה מעישון ב"כמוני".

לחצו כאן למילוי השאלון

תגובות

תודה למי שכבר מילא ושבת שלום :smile:

נילי-בראון
31/05/19 9:40

שבת שלום ושלווה לכולם. עוד לפני שמתחילים מזמינה אתכם לחשוב על התהליך. אני לא מתכוונת לנקיפות מצפון או ללחץ מהגמילה אלא למשהו הרבה יותר נעים. דמיינו את החיים ללא סיגריה. דמיינו שכבר עברתם את התהליך, שכבר עברה שנה, ואתם חזקים ובטוחים בשגרת החיים החדשה שלכם. מה השתפר לטובה?

einata
31/05/19 10:53

מאחר שהפסקתי בעבר מספר פעמים והארוכה בינהן היתה לשבע וחצי שנים מכירה ואוהבת את כל הרווחים שהשגתי בזכות ההפסקה,מתפללת ומייחלת להפטר מהזבל הזה שאני מכניסה לגופי ומרעילה אותו ואת נשמתי .

Yael-Ya
02/06/19 17:20

היי עינתה- את יודעת משהו שאחרים עוד יגלו על עצמם בהמשך- שאת מסוגלת להפסיק לעשן! ועצם הידיעה הזו שאת יכולה לסיגריה וחזקה ממנה היא המון! מאחלת לך לעבור בחזרה לצד הנכון והכייפי והבריא!

נילי-בראון
31/05/19 11:27

הי עינתה אכן תקופה ארוכה ללא עישון כל הכבוד. לא תמיד הגמילות דומות אחת לשנייה, אבל תמיד אפשר ללמוד מניסיון העבר מה עזר יותר ומה פחות - כדי שהפעם תהיי יעילה יותר בתהליך. נשמח לשמוע מה הניסיון שלך זה יעזור לכולם :)