מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת SOMSOM
11/09/19 15:00
674 צפיות

מרגישה שזה תוקע אותי. וזה רק מחמיר כל יום, הכאבים ניהיו גם פיזיים, משפיע על כל הגוף. אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע. רוצה לצעוק חחזק. די נשבר לי. נמאס לי להרגיש ככה..תחושה של חוסר אונים מטורפת. חרדה מהכל ולא משנה כמה אני מדברת איתם, עם הפחדים והחרדות הם נשארים, בונים סביבי חומה. רואה איך אנשים מתרחקים לאט מהר ונשרפת. שלא לדבר על יצירת קשרים חדשים, הכל מרגיש מורכב, משימה בלתי אפשרית. 

נבלעת לתוך עצמי בעצמי. עם כל החרא שקורה או לא קורה, הכל כבר סלט, התחושות משתקות, מקפיאות.גורמות לך לרצות למווות. אהבות שיכולות להיות מתפזרות באוויר..התחלתי לצאת עם משהי ומרגישה שפוגעת בה..לא במכוון. לא יודעת אם היא יכולה או מנסה להבין אותי אבל מרגישה שגם היא כמו השאר עושה חישוב מסלול מחדש ומתרחקת, אולי מהפחד..מהלא מובן. מאכזבת אותי, אותה. מרגישה שהתקשורת החברתית שלי השתבשה ברמות, לא תמיד המילים יוצאות, רוב הפעמים האמת וכשהם יוצאות הם עוברות סלקציה קשה לפני, המון שיפוט עצמי, חבטות עצמיות. איך מוציאים את כל זה, איך חיים נורמלי כשכלום לא מרגיש נורמלי???

תגובות

מישהי16
11/09/19 15:36

מבינה אותך מאוד, כמה שזה מתסכל! אני יודעת שהסחות דעת הן לא פיתרון למצב, אלא רק משהו שאולי יעזור להתמודד מידי פעם...את מעסיקה את עצמך במשך רוב שעות היום? עובדת? אני יודעת מהתקופה האחרונה שבלי מסגרת, שגרה ואנשים, אני פשוט לא אני. אולי תרופה טבעית להרגעה תוכל לעזור, אך רק לזמן רגעי. ניסית ללכת לטיפול שיעזור להתמודד עם המצב? יודעת עד כמה זה קשה לפעמים להתמודד עם המצב בכוחות עצמך. לי למשל, מאוד עוזר כשמדברים איתי ומזדהים איתי. אז אני מקווה שזה יעזור גם לך,ההזדהות שלי איתך ואנסה לחזק אותך בכך שתדעי שאת תצאי מזה, את תחזרי לעצמך! אני בטוחה! זה רק זמני. אל תתני לעצמך ליפול להרגשה הכואבת והקשה שזה מצב שישאר לנצח. זה לא נכון, את תצאי מזה!

ג-ק5
29/09/19 12:06

פוסט כן ולא פשוט, חבל שדווקא לאמירות כאלה אנשים נותרים אדישים. העולם הזה חסר תקנה, אבל דעי לך יש עדיין כמה אנשים שמקשיבים לך ומבינים מה את חשה. אני פה

ג-ק5
09/10/19 18:01

ככ עצוב שבסוף מה שמקבל התייחסות זה הקיטש.

SOMSOM
SOMSOM