מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםסמטינגרוצה להזדכות על הפחדים

יהיה בסדר? מי אמר..

מאת SOMSOM
01/11/19 19:48
344 צפיות

 

החרדות חזרו בפול ווליום, יותר נכון התגברו, זה לא נראה שהם מתכוונות ללכת. צופה בסרטוני מוטיבציה על לחבק את הפאניקה וללכת איתה יד ביד וכו. ניסיתי לא כזה עובד לי, החרדה/פאניקה לובשת אותי ומתקיימת במקומי. היא צובעת לי את ההצלחות קטנות גדולות לדבר רע, שמה לי את כל הפחדים בפנים, מקפלת אותי לתוך עצמה ועושה אותי קטנה קטנה. גם כשבוכה לה שתשחרר קצת, רק היום ואולי גם מחר, היא עדיין שם, מסרבת לזוז. היא מוצצת לי את כל האנרגיות והרצונות שעוד יש לי, החלומות מתרחקים ואני כואבת את מה שיכלתי להיות. 

רוצה להזדכות על הפחדים ולקבל אותי, שוב, חדשה אחרת ונוכחת.

נ.ב; נמצאת ברשימת המתנה לטיפול פסיכולוגית CBT. דרך קופת חולים. רשימה ארוכה ומייגעת..מוסיף לתסכול. כי יודעת שברגע שתיהיה לי עזרה כלשהי, שיחה זה ישפר את המצב. מתקשרת כל יום למרפאה ואין תשובה נורמלית או בכלל לגבי איפה עומדת בתור. לא נראה לי בכלל אכפת להם, מנסה לא לקחת את זה אישי..אני כולה עוד אחת ברשימה ארוכה. יוקל להם אם אנשור מהרשימה..עצבים.

כדורים פסיכיאטריים לא עובדים עליי, אשמח להמלצות לחומרים/כדורים טבעיים...

הלוואי שנזכה לחייך מבפנים.

 

תגובות

מלנכולית
11/11/19 10:38

ניסית פעם פרחי באך? לי זה עוזר להקל את עוצמת החרדות והמחשבות הטורדניות ובעיקר את תחושת העוררות יתר הבלתי נסבלת ויוגה\הליכה\פעילות גופנית אחרת שאת אוהבת יכולה לעזור לך לשחרר מתחים מיותרים מהגוף. תרגישי טוב :)

החרדות אצלי לא נותנות לי לחיות את החיים שלי אני תמיד דואגת ונכנסת לפניקה מה שעוזר לי איכשהו זה פשוט להתרחק מדברים מסויימים ולצמצם אינטרקציה, בערב אני פשוט מוצאת לעצמי פינה שקטה ועושה מדיטציה כמה שצריך...

SOMSOM
SOMSOM