מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

סתם פריקות כי אין לי אצל מי לפרוק.

מאת Fish
02/11/19 3:55
350 צפיות

התמודדתי עם פחדים, פרצתי גבולות, הינה עברה עוד יציאה שגרמה לי להרגיש חיה סוף סוף, להיות חופשיה ללא מחסומים, לבטא את עצמי. אשכרה, אני, אני מצליחה לבטא את עצמי ולהרגיש אהובה, להרגיש בן אדם, רגיל, מתפקד, שפשוט חי, בלי מחשבות, בלי משהו שמטריד אותו מבפנים, בן אדם שאין לו סיבה להיות בדיכאון יותר. וזו לא פעם ראשונה שזה קורה, ואני חוזרת הביתה, ועוד הפעם 

המועקה הזו. ריקנות, משהו בלתי מוסבר. כאב לב. על מה? למה? למה זה קורה? למה כל כך כואב? על כלום? למה הדיכאון תמיד מנסה לחזור ולמשוך אותי אליו? מה עוד אני צריכה לשנות? 

אני מקבלת את זה, אני כן מקבלת את זה שאוליי זה פשוט חלק ממי שאני, אבל ההרגשה הזו רק גודלת מיום ליום. 

ואני יודעת שזה לא קשור לזה שהחוויה הטובה נגמרה וההייפ יורד, אני פשוט מרגישה שזה לא זה. מרגישה שהלב שלי אולי באמת שבור מכל החרא שהיה בעבר, אולי הוא באמת לא מסוגל להרגיש טוב ליותר מכמה שעות בודדות, אבל גם זה משהו שלא היה לי פעם. אז מודה על זה למרות הכול. 

תגובות

הי יקרה. אני מניחה שרבים יוכלו להזדהות עם הפוסט הכל כך כואב הזה. אינני מכירה אותך מספיק ולכן התשובה יכולה לנבוע מכמה כיוונים: את הראשון הזכרת בעצמך, יכול להיות שיש שם כאב, טראומה שעדיין נוכח ולא מספיק טופל. הוא כנראה כבר לא גדול כמו פעם וישנן תקופות שהוא "רדום" תחת עשייה ופריצה אולם כשיש משהו שמגרה אותו ואפילו משהו קטן שלא מורגש אצלך "מעיר" אותו לחיים. מכיוון אחר דיכאון (אם ניתן להגדיר את מה שאת מתארת כדיכאון על ידייך) זו מחלה שלפעמים יש לה חיים משלה והיא אכן מופיעה לעיתים ללא כל הזהרה ברורה מראש....עוד התקף. מה שחשוב הוא שאת יודעת שאת יכולה להרגיש אחרת לגמרי...שאת יודעת לצאת מן המנהרה החשוכה ולחיות באור. ששני המצבים האלו חיים בתוכך. עשית מסע ניפלא - אל תתני לחושך לנצח. חפשי את כל הפנסים שיכולים להאיר אותו. אנחנו כאן לשמוע/לקרוא ולנסות להביו יחד איתך. חיבוק גדול.

Fish
02/11/19 22:51

תודה רבה, מעריכה מאוד

מלנכולית
10/11/19 23:48

וואו, כמה שזה מוכר. כמה שתהליכי התפתחות אישית הם לא מתגמלים הרבה פעמים ומלאי אי ודאות וכל פעם שאת מרגישה שאת מגיעה לפריצת דרך נפתח ספק חדש שמאיים לערער את הכל. כל כך מזדהה. כנראה שאין מה לעשות מלבד לשחרר, לקבל את הכאב כחלק בלתי נפרד ממך ולהתמודד איתו כך שלא ינהל אותך כי מניסיון שלי הרצון להעלים אותו רק גורם ליותר סבל. למוח יש מן כשרון לא ברור כזה להזכיר לנו רק חוויות כואבות ומאכזבות ולערער על כל מה שיש להודות אז התפקיד שלך הוא להזכיר לעצמך את זה בכל דרך אפשרית. מקווה שהכתיבה פה שחררה אותך במקצת מהמחשבות הקשות. מוזמנת לכתוב לי אם בא לך.

Fish
Fish
.My soul is painted like the wings of butterflies