מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

על כל מה שרפואה ובין לבין

כמוניבלוגיםעל כל מה שרפואה ובין לביןאיך בוחרים רופא שיניים לטיפולים אסתטיים?

איך בוחרים רופא שיניים לטיפולים אסתטיים?

29/03/20 12:35
1488 צפיות
איך בוחרים רופא שיניים לטיפולים אסתטיים?

מי לא חולם על חיוך מיליון דולר בכיכובן של שיניים צחורות וישרות? בעקבות עליית המודעות והביקוש לטיפולים אסתטיים דנטאליים הפך התחום לנפוץ יותר ורבים מגלים את היתרונות שרופאי שיניים המבצעים גם טיפולים אלה מציעים לקהל לקוחותיהם. לא רק פרוצדורות רפואיות לבריאות הפה אלא גם טיפולים שנועדו לשפר את המראה ולהעלות את הדימוי העצמי.

לא כל רופאי השיניים מיומנים בביצוע טיפולים אסתטיים ולכן, חשוב למצוא את המטפל הנכון בשבילכם אשר יתאים לעצמכם תוכנית לטיפול ויטפל בכם במיומנות הנדרשת. לפניכם טיפים למציאת רופאי שיניים שיענו על צרכיכם וגם אילו טיפולים אסתטיים הם מציעים לכם בקליניקה?

מיומנות אסתטית מעבר לטיפולי שיניים רפואיים

חשוב מאוד לפנות לרופאי שיניים בעלי המיומנות המקצועית והידע הנדרש לטיפולים אסתטיים. פנייה לרופא שיניים שאינו מיומן בנושא עשויה במקרה הטוב, להחטיא את התוצאה ובמקרה הגרוע, להסב נזק. יש לקחת בחשבון שאומנם במסגרת הכשרתם האקדמית רכשו רופאי השיניים כלים ומיומנויות לביצוע טיפולים אסתטיים דנטאליים, אבל היות והתחום לא מפסיק להתחדש בטכנולוגיה מתקדמת וטכניקות אפקטיביות, כדאי לפנות לרופא שיניים שצבר ניסיון והוכחות בתחום.מומלץ לבדוק גם אם הרופא אליו פונים מבצע את הטיפול בעצמו או שהצוות וכן מהי הכשרת הצוות המבצע וכן האם נעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים, כיוון שקיימים חומרים שונים בשוק חלקם איכותיים וחלקם פחות.

כמה זה עולה לכם ומי ממליץ על הרופא

בתהליכי יישור שינים וכן ציפוי שיניים נעשות לעיתים הדמיות וסריקות דיגיטליות על מנת לחזות מראש את התוצאה או לפחות הדמיה שמדמה את התוצאה, תהליך שמסייע בתיאום הציפיות. כדאי להבין מראש מה טווח עלות הטיפול והאם הוא נמוך או גבוה מהממוצע בשוק וכמה זמן מתבצע הטיפול. מומלץ מאוד לבצע תחקיר מקדים ולבדוק מי הם הרופאים המומלצים בענף שמבצעים גם טיפולים אסתטיים ומהן חוות הדעת הרווחת לגביהם. כדאי גם לשוחח עם מטופלים שעברו את הטיפול אצל אותו רופא שיניים ואכן יוכלו להעיד אודות היחס והניסיון וכמובן, התוצאות.

ליישר, להלבין או לצפות – הדרך לחיוך מנצח

הטיפולים האסתטיים שרופאי שיניים מבצעים הם מגוונים להפליא והודות לטכנולוגיה המתקדמת יש הרבה חידושים בתחום האסתטיקה הדנטאלית: יישור שיניים נחשב להליך פופולארי מאוד וכיום ישנן מערכות מתוחכמות כמו יישור שיניים שקוף ובלתי נראה המותאם לכל פציינט בהתאמה אישית למבנה הפה ויכול לטפל גם בשיניים עקומות ובעיות מנשך שונות. חשוב לפנות לרופא שיניים שמציע למשל יישור שיניים במערכת שקופה שמלבד זה שהיא כמעט בלתי נראית, ניתן גם להסתובב בלעדיה כ-2 שעות מדי יום, אלמנט שמקל מאוד בשמירת השגרה היומיומית ובביצוע מטלות שקשורות לאכילה ולשמירה על היגיינה ובנוסף, טיפול זה מצריך מעט ביקורים יחסית אצל הרופא והתוצאות שלו אפקטיביות מאוד ומרשימות.

טיפול אסתטי נוסף שמציעים רופאי שיניים המחזיקים את החומרים האיכותיים ואת הציוד הנדרש הוא הלבנת שיניים. במקרה זה, נעשה שימוש בסד בעל ריכוז גבוה של חומר מלבין שמותאם לפציינט ולאחר הרכבת הסד תוך פיקוח והשגחה מטעם הרופא אפשר להבחין באופן הדרגתי בהלבנת השיניים, כמובן לפי הפיגמנט הטבעי של השן, כל אחד יחווה תוצאה אחרת אבל הטיפול עצמו נחשב לאפקטיבי במיוחד.

יש לפנות לרופאים שיכולים גם לשלב בין מגוון טיפולים להשגת התוצאה הטובה ביותר כמו שימוש בציפויי חרסינה, יישור שיניים על פי מבנה הפה וכמובן הלבנה בשיטה המתקדמת. אל תפקידו את הפנים שלכם אצל רופא לא מיומן או ללא המלצות, שלא תתחרטו על הבחירה.

תגובות