מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מי לייף נראה לי

כמוניבלוגיםמי לייף נראה לי מנסה להבין איפה טעיתי

גילתי את מה שהרס הכול

08/08/20 0:15
241 צפיות

באמת , מסתקלת איפה אני היום , ואיך נכשלתי 

ומתי היה זה שהצלחתי .

מה שהרס לי הכול זו הכנות שלי .

והיו רוצים להגיד העין של אנשים אבל אני לא מאמינה בזה פשוט .

ככול שאתה יותר מסכן בעני הסביבה אנשים ירצו "לעזור " לך .

העניין שאותי למדו לא לתת את הכבוד הזה לאף אחד .

אז איפה שלא היה צריך ריחמו עליי , ואיפה שהיה צריך שירחמו עלי התעלמו ממני .

ולמה ?

כי עם כול החוכמה שלי , אני פשוט לא משתמשת בה .

בגלל ערכים יעני .

טעיתי כשאמרתי לפסיכולוג שאני בטוחה כלכלית ,כי עכשיו נדמה לו שאני מהמליונרים כי בפוטנציאל שיתפתי שאני יכולה להרוויח 10 בחודש .

אז הוא הרשה לעצמו כי אני לא מסכנה . עזבו שבפועל בגלל מה שקורה איתי נפשית אני מרוויחה 4-3  בקושי נפשי רב זה נכון שאני יכולה אבל אני צריכה להקריב את עצמי בכול המובנים וזה כבר עלה ועולה לי בבריאות הנפשית והפיזית .

זה לא שאני מתביישת בכלל לא השם המקורי שלי פה , אבל מליוני סיטואציות שאם הייתי מבינה שאנשים לא רוצים אמת הם רוצים הזנה של אגו .

וזה אומר שאם אני אתבכיין לקבל שרות יותר סביר שיתנו לי מאשר אבקש את המגיע לי . למה כי אז האדם מרגיש שליחות .

זה אבסורד אבל זה כך .

אפילו עם אמא שלי שנתתי לה לראות אותי מתפרקת אז היא לא סומכת עלי . כנל שאר המשפחה .

עם חברות רבתי למה ? כי אמרתי את האמת כשנהגו בי לא נכון .

אחותי אומרת שהיא מקנא בי על היכולת , כי אני לא קונה את המעקפים ואת המשחקים שאנשים עושים כשמשהו מנסה 

למכור לי אני לא שומעת בכלל מה הוא אומר אני קוראת מניעים .  ושומעת איך האדם מפיל את עצמו בניסוח שלו .

לכן גם לי קשה לשקר כי נדמה לי שאנשים קוראים את הניואנסים האלה גם ואני פשוט מתחילה להבין שלא , הם לא רואים מה שאני רואה .

כמה ניסו לעבוד עלי ולא טרחתי אפילו להגיד להם שהם פטאטים , אם זה התאים לי קניתי והלכתי הסיפורי ספתא לא עניינו אותי , הרגשתי המון פעמים שמתיחסים אלי כטיפשה ואז האגרסיות שלי עולות למה ? כי גם הם משקרים בחוצפה וגם מאשימים את האדם מולם באי אמרת אמת או בכול עניין כזה .

עוד גם אכפתיות שהורסת לי .

אכפת לי מדברים באמת חתול פצוע ברחוב אכפת לי ! אני כבר לא עושה הרבה אבל הנשמה שלי מתהפכת , למה כי אני צריכה לחיות ולא הוכל לתקן את העולם .אם כי היו מקרים שכן עשיתי חסד עם חיות .

אכפת לי שמשהו רושם פה פוסט אבל אני רואה איך מנסים להיות מסכנים , גם אני בשלב מסויים ניסיתי כדי לקבל יחס כי ככה העולם הזה עובד , גם סביר שפוסט זה לא יקבל שום התיחסות , כי אין פה אויי בא לי להתאבד . אבל אני כבר כותבת לעצמי .

אני מנסה לראות את החיים שלי ומצוא מסלול חדש ומתקשה ופתאום המחשבה החדשה שחייבת למצוא פיתרון למרות שאני מרגישה מיואשת מהמצב אבל חייב שינוי אמיתי מהיסוד .

נורא עייפה אמשיך כבר מחר בקיצור , אני צריכה ללמוד קצת משחק . 

 

תגובות

no-one
08/08/20 1:43

היי עדי מזדהה, אני לא כל כך אוהב את עצמי אני שחקן בכיין ומסכן ואף אחד לא אוהב אותי, אני גורם לכולם לשנוא אותי עם המשחקים המפגרים שלי עם כל השקרים וההתבכיינות שלי, אף אחד לא אוהב אותי ואסור לאהוב אותי צריך רק לשנוא אותי ולהכאיב לי :heart:

עדי.בורדר
08/08/20 10:31

זה פטאתי על זה אני מדברת איך אפשר לאהוב דיבור כזה ? זה מגעיל , בורחת מדיבור כזה ואתה בא עד אליי לבקשר רחמים או שאני אחשוב שאתה פואטי ממש לא . מזעזע . והינה אמירת אמת שאני כאילו אמורה להתיחס לרגשות שלך אבל כול התיחסות תגרום לך להיות יותר "פואטי ומסכן " ואותי זה מגעיל זה בטח לא פואטי \ מרגש \ מסתורי - מה שלא היה שאתה מנסה להיות .

no-one
08/08/20 12:18

תודה על הכנות שלך אני יכול למחוק את ההודעה שלי, אבל אני לא רוצה למחוק את שלך (תגידי לי אם את רוצה שאמחק, ואמחק לפי בקשתך)

no-one
08/08/20 12:25

רציתי להגיב כי התוכן שלך נגע במקום שמוכר לי מתנצל על הכתיבה המגעילה שלי

no-one
08/08/20 15:42

אני מקווה שתצליחי ליצור שינוי בחיים שלך, שתצליחי למצוא פתרון מזדהה גם אני צריך למצוא פתרון ומתקשה מאוד לפעמים זה נראה שאני בכלל לא רוצה שיהיה יותר טוב, אני רק רוצה לעזוב הכל ולהיעלם כל המצב הזה בכלל לא נעים לי

עדי.בורדר
09/08/20 0:06

מבינה אותך , אבל זה לא אפשרי אנחנו תקועים פה אז בוא ננסה לעשות את המירב כי אחרת זה רק נהיה יותר רע . ואם אין לך בעיה כשרע , תהנה , פשוט חייב להתאמץ, זה לא יבוא ככה סתם :\