מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מי לייף נראה לי

11/08/20 1:11
250 צפיות

מחשבות תורדניות על שאלוהים שונא אותי ויחד עם זה מחשבה מתקנת אין אלוהים ,מקללת אותו שהביא אותי לעולם הזה , ולא עוזר לי או מוציא אותו ממנו , עשיתי רע , רק 1 אמיתי זכור לי וזה לא היה מרוע זה היה ממסכנות וזה בכלל התחיל בכוונה טובה מאוד .

פתחתי יומן מגיל 12 אולי , וכבר אז אני מרגישה שאלוהים אם קיים שונא אותי , אבא שלי שנפטר אני בכלל לא מעניינת אותו , לא בחלומות בא לבקר ולא ב"מציאות" כמו ששמעתי מאחיו , מאחותי שסיפרה על ביקור .

איזה סמים הם לקחו ? ,טוב אחיו לא לקח סמים אחותי אולי חשיש אבל לא זכור לי השלחה כזו , אבל אני שעישנתי בעברי והרבה אף פעם לא ראיתי אותו ,

אני זוכרת את החיבוק שלו שהידיים לא היו נסגרות .אני זוכרת אך היה קורא בשמי , אני זוכרת את הרגישות שלו .

אני זוכרת שהיינו יושבים במרפסת וצופים , ואם היה משהו שזורק את הזבל לא במקום הוא היה אומר לו לעשות כמו שצריך ,

אני זוכרת שתיקות ארוכות כי הוא היה חד , אף פעם לא הייתי כמהו , הוא היה  אומר ומסכם כזו בחוכמה או שאני הייתי טיפשה 

"אבא אני רוצה טלפון " אז האנטיקות"  , "למה את צריכה ?" ובזה נגמרה השיחה הוא צודק לא היה לי שום צורך אמיתי לזה .

היה לי חיבור מיוחד איתו אבל איפה הוא ? הוא מזמן לא מלווה אותי כשהו ליווה אותי ידעתי .

אמא שלי אומרת שאני אנושית , אני מרגישה שרוטה שבורה .

היום היו 3 דברים לא בסדר . (אגב אני יודעת שזה לא מעניין אף אחד אבל יש לי צורך לפרוק )

שטיפת רכב חינם לאחר תדלוק של 150 שח , הסבון עולה 25 שח . ממש חינם " - העיקרון מפריע לי לא הכסף . כאילו עושים מאנשים מטומטמים .

2 . עשיתי פוליש פנסים , האדם תמחר לי את זה במילים לא פחות מי 150 . שזו כבר גישה חרא אבל אחרי כול היום הזה הייתי עייפה יאלה תעשה מידי פעם צריך לסדר את הרכוש שלך . ואחרי שעשה הציע לי להשאיר לו טיפ . 

א. טיפ לא מבקשים !

ב.אתה תמכרת את זה כאילו הרווח שלך אז ממש אין לך זכות לבקש טיפ .

ג אני שמחה שלא השארתי כי את כול החומר השארת על הרכב ואני הייתי צריכה לנקות .

ד. קיבלת טיפ על הניגוב של הרכב למרות שזה לא הגיע לך .

3 . כדי לשלם את הרישיון רכב צריכים לשלוח לך בדואר \ ואם לא יש רישומט בסופר פראם , הייתי ב 3 והוציאו את המכונות , שזה היה ממש סיוט למצוא חנייה לרדת להכנס ולגלות שאין . התקשרתי למשרד התחבורה שם שאלתי איפה יש הוא אמר לי באותם המקומות שהייתי בהם הסברתי לו שהם לא מעודכנים .

טוב תשלמי פה , ומה עם הטופס ?  את לא צריכה הם רואים את זה במערכת שלהם .

אז הלכתי בלי הטופס , תודה רבה כי התברר שלא והגעתי דקה 90 לכי תדפיסי בחנות מימול רק שלחי למייל והמייל המז#### הזה לא עובד .

ככה החיים חרא . אז מחר אסע שוב אחרי שאדפיס וזה למה ?

כי הם סתומים , וגם הנציג במשרד התחבורה חמור ! .

פשוט כבר לא יודעת אך להתמודד עם הדבר הזה אני מתפוצצת מעצבים כאילו למה אתם מטומתמים ?? למה ? . / חוצפנים / גנבים , חסר ?

אני האמת חשבתי על זה היום על דבר אחד אני שמחה , שלא הבאתי ילדים לעולם הזה .

העולם הזה הוא עונש , מלא בסבל מכול פינה שלא תראה , הטוב שיש פה הוא גרגר חול מול ים של רע . אנשים נחשים פשוט ככה בלי סיבה עושים הכול על הצד הגרוע ביותר שלהם ואם הם בעמדת כוח גם ידפקו אותך . 

ואני אני כול כך מטומטמת ותמימה , שונאת את העולם הזה שעושה ממני צחוק . איך אף פעם לא ידעתי להווכח על מחיר ותמיד יצאתי בוכה מימקים הזויים שרק אני נכנסתי אליהם השפלתי את ראשי ונמאס לי וכואב לי שזה קרה לי אבל זה כי אני רגישה ואני תמימה אני לא מצפה שאנשים היו זבל אני לא מצפה לזה !.

ואני גם לא מפחדת מאנשים (היום אולי קצת בגלל שהכול מושחט פה ) אבל מדברת בחברה גם אם עבריין יבוא אלי יש לי ביצים , מה שנכון ואמת אני אלחם עליו . אצלי מוסר וצדק קודם לכול .

אבל מוסר וצדק כבר לא קיים ולכן אני כול כך סובלת , חושבת על המתת חסד ברצינות , אני לא יודעת כמה עוד הוכל להשאר בעולם הזה .

חשבתי גם אולי לבקש כדורים נגד דיכאון כי אני מימלא עוד מעט עושה לעצמי משהו אז סעמק הבריאות והטבעי . זה לא פותר לי את הבעיה .

אני גם חושבת שהדיכאון נובע ממשהו פיזי , מעין אטיות שכזו , ואני צריכה כדור ממריץ כמו שיש את אלה שלוקחים כדור מאט . אצלי זה הפוך אולי אני אקלוט את הדברים בזמן והוכל להגיב ולא היה בכזו עייפות עד שאני מאבדת סבלנות כי כול יציאה כזו היא אשכרה מאמץ עבורי ! 

אז הביצה והתרנגולת אני חושבת שיש לי מוגבלות פיזית "עדינה " שגורמת שהתוצאות שלה מוציאות אותי חסרת סבלנות והתוצאות של החוסר סובלנות מובילות לדיכאון .

תגובות