מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תובנות בריאות

מתוך תוכניתו של דוקטור אוז, בערוץ הבריאות

מאת ארווין
16/09/20 22:59
435 צפיות

בתוכנית בערוץ הבריאות, של דוקטור אוז (שהוא הרופא הכי מפורסם בארה"ב, משהו כמו פרופסור קרסו אצלנו) הובאו תובנות מעניינות על מחלת הקורונה.

המומחים שם קבעו, שרק בחמש עשרה השנים האחרונות, חלה התקדמות, בהבנת המחלה הנוראה הזאת.

הגילוי המפתיע של התוכנית, היה שמספר הנשים הלוקות במחלה, הוא כפול מזה של הגברים. עד כדי כך, שיש יותר נשים שחולות בקורונה, מאשר בסרטן השד. בעצם נשים בשנות הששים שלהן, הן בעלות סיכוי כפול ללקות באלצהיימר, לעומת סרטן השד. עשר-עשרים שנה לפני הופעת המחלה, המומחים יכולים היום, לאבחן את המחלה. הסיבה לפגיעות הנשים למחלה, הוא ירידה חדה ופתאומית בגיל הבלות, של הורמון פרוגסטרון אצל נשים.

אורח חיים בריא, שמקובל ומוכר היום בקרב הציבור הרחב, הוא גם מתכון למניעת מחלת האלצהיימר. כורכומין (כורכום) ותה ירוק, הובאו כתוספי המזון לבלימת מחלת האלצהיימר. כל שאר האלמנטים: פעילות גופנית (בינונית וגם מאומצת), הימנעות ממתוקים, פעילות חברתית וקוגנטיבית וכו' – מוכרים היום למניעת רוב המחלות הקשות.

עוד טיפ קטן, על הדרך, מהתוכנית: אחסון ביצים בקרטון המקורי, בחלק האחורי, הקר של המקרר, עדיף על הנחת הביצים במקום המיועד להם, בדלת המקרר.

תגובות

ארווין
ארווין