מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תובנות בריאות

המנתח ריצ'ארד באבורי יוצא, בתוכניתו איך למנוע סרטן, בערוץ הבריאות, למסע מעמיק וחוקר דרכים למניעת סרטן.

מאת ארווין
20/10/20 18:18
531 צפיות

איך למנוע סרטן

המנתח ריצ'ארד באבורי יוצא, בתוכניתו איך למנוע סרטן, בערוץ הבריאות, למסע מעמיק וחוקר דרכים למניעת סרטן. בדרך אנו מגלים כמה דברים מפתיעים. אחד: פעילות גופנית אינטנסיבית, של שתי דקות וחצי, מחולקת לחמש חצאי דקה, שיכולה לתת לנו את הבונוסים הגדולים של פעילות גופנית, שהם בין היתר מניעת סרטן.

שנים: בניגוד למה שרבים חושבים, אין הבדל בין שתיית יין אדום או משקה אלכוהולי אחר, מבחינת הנזק הבריאותי ששתיית אלכוהול יכולה לגרום. עובדה זאת התגלתה במכון הבריטי לחקר הסרטן, שהוא מהמובילים בתחום בעולם. לא משנה אם אתה שותה לשוכרה מדי פעם, או אם אתה שונה במתינות ובאופן קבוע. מה שקובע זה הכמות המצטברת של אלכוהול. מסתבר שאלכוהול הוא גורם מסרטן מובהק, המיתוס על ההשפעה המיטיבה של אלכוהול, אינה נכונה. האלכוהול שמתפרק בגוף, הופך לחומר רעיל, שפוגע בתאים שלנו ומסכן את בריאותנו. מצד שני, אם לא מגזימים בכמות האלכוהול, הוא מוסיף 5 אחוז בלבד, לסיכון שלנו לחלות מסרטן. קפה לעומת זאת, פועל למניעת סרטן ועוזר לתאים להשמיד תאים סרטניים.

תגובות

ארווין
ארווין