מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

רפוי טבעי עם רפאל רוזנסקי - מטפל בדי...

דיקור סיני לפיברומיאלגיה – מה עושים עם הכאבים?

23/10/20 14:15
764 צפיות
דיקור סיני לפיברומיאלגיה

לחץ נפשי ידוע כגורם ראשי להחמרת המצב בעבור חולים עם פיברומיאלגיה. כך נוצר מצב בו דווקא ברגעים בהם הם מתמודדים עם קושי נפשי או התרגשות גדולה, מתעוררת המחלה שהייתה עד כה רדומה. ההתעוררות של המחלה באה לידי ביטוי בהתקפים של כאבים חזקים בכל הגוף עם דגש על אזור המפרקים. בחלק מהמקרים הכאב כה עז עד כי אין מנוס מפנייה אל חדר המיון הקרוב לקבלת משככי כאבים.

רגע לפני שאתם מרימים ידיים ונותנים לפחד מהפיברומיאלגיה לנהל לכם את שגרת החיים – הגיע הזמן שתכירו שיטת טיפול חדשה ואפקטיבית. הרפואה הסינית מטפלת בהתקפים פעילים של פיברומיאלגיה ומונעת התקפים חדשים באמצעות טיפולי דיקור סיני לפיברומיאלגיה. טיפולי הדיקור מצליחים להקל על הכאב, לשפר את מצב הרוח, לחדש את זרימת האנרגיה בגוף ולעודד את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף והנפש. עד שלא תנסו בעצמכם לא תדעו עד כמה הרפואה הסינית עוצמתית ואפקטיבית.

איך מתחילים בטיפול?

טיפולי דיקור סיני לפיברומיאלגיה ניתנים בקליניקה על ידי מטפל מוסמך ובעל ניסיון ספציפי בטיפול במחלה. המטפל מתחיל את סדרת הטיפולים באבחון קצר ובוחר בהתאם את נקודות הדיקור האפקטיביות ביותר. כבר במהלך פגישת הטיפול הראשונה תתנסו בדיקור. חשוב להדגיש שהטיפול מתבצע באמצעות מחטים חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים דקות במיוחד כך שלא תרגישו כאב ולא יהיו תופעות לוואי.

מי מתאים לטיפול?

פיברומיאלגיה היא מחלה שדורשת גם טיפול מידי במהלך התקפים פעילים וגם טיפול מונע למניעת ההתקף הבא. טיפולי דיקור סיני לפיברומיאלגיה מומלצים בעבור גברים ונשים בכל הגילאים. אם אתם סובלים מהמחלה כדאי לכם להתנסות בטיפולי דיקור סיני. ניתן לשלב את טיפולי הדיקור יחד עם שיטות טיפול אחרות ונטילת משככי כאבים. הרפואה הסינית ידועה כאפקטיבית במיוחד במקרים בהם ההתקפים נובעים ממקור נפשי.

התקף פיברומיאלגיה לאחר טראומה רגשית

קיימים מקרים רבים בהם טראומה רגשית כמו פרידה מבן זוג אהוב או מוות של בן משפחה עוררו לראשונה את המחלה. הרפואה הסינית יודעת לתת מענה מדויק לאותם מקרים ומטפלת בגוף ובנפש כמכלול. טיפולי דיקור סיני לפיברומיאלגיה מצליחים לשפר את מצב הרוח ולשקם את זרימת האנרגיה. גם כאשר נראה לכם שלא תצליחו להתרומם ולחזור להרגיש טוב – הרפואה הסינית יכולה לעזור לכם. טיפולי דיקור סיני מומלצים בכל גיל לחיזוק הגוף והנפש. המשפחה כולה תוכל להגיע אל הקליניקה ולקבל מענה מלא לקושי הנפשי. אפשר להפוך את הכאב לנסבל וללמוד לחיות לצדו.

 

תגובות

רפאל-רוזנסקי
רפאל-רוזנסקי
מטפל בכיר בדיקור סיני. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיו...