מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

רפוי טבעי עם רפאל רוזנסקי - מטפל בדי...

כמוניבלוגיםרפוי טבעי עם רפאל רוזנסקי - מטפל בדיקור סינידיקור סיני למיגרנות – המדריך לטיפול מוצלח

דיקור סיני למיגרנות – המדריך לטיפול מוצלח

דיקור סיני למיגרנה

07/12/20 13:16
969 צפיות
דיקור סיני למיגרנות – המדריך לטיפול מוצלח

כישראלים יש לנו אופי נחוש שלא מוותר ולא מאפשר לנו להרים ידיים בקלות מול מיגרנות ושאר בעיות רפואיות כרוניות. החיפוש אחר שיטת טיפול טבעית ויעילה, יביא אתכם במהרה אל דיקור סיני למיגרנות שמסוגל לתת מענה במהלך התקפים פעילים ובמתכונת של רפואה מונעת. הדיקור שייך לרפואה הסינית שמלווה את האנושות מזה אלפי שנים. מיליוני אנשים בכל רחבי העולם כבר טיפלו בהצלחה בבעיית המיגרנות שלהם ובבעיות נוספות בעזרת דיקור.

איך מתחילים?

כל מה שחסר לכם בכדי להתחיל לטפל בעצמכם נכון זה מטפל שמבצע טיפולי דיקור סיני למיגרנות באופן קבוע. ההכשרה והניסיון של המטפל הם המפתח לטיפול מוצלח, ממוקד ומהיר. את הטיפול מבצעים בקליניקות מסודרות באמצעות מחטים סטריליות, חד פעמיות ודקות במיוחד. אתם לא תרגישו כל כאב במהלך הטיפול. הפגישה הראשונה משמשת גם לאבחון וגם למתן טיפול ראשוני. כבר במהלך הפגישה הראשונה בקליניקה תתנסו במחטי הדיקור.

תשמחו לדעת שרוב המטופלים מדווחים על שיפור בהרגשה הכללית כבר לאחר הטיפול הראשון או השני. טיפולי דיקור סיני למיגרנות מגלים לכם עולם מרתק של רפואה סינית. יחד עם טיפולי הדיקור כדאי לנצל את ההזדמנות למעבר לאורח חיים בריא יותר עם שעות שינה מספיקות, רוגע, פעילות גופנית סדירה ותזונה מאוזנת שמתאימה לכם.

איך הדיקור הסיני מטפל במיגרנות?

על פי הרפואה הסינית הגורם למיגרנות הוא חוסר איזון בזרימת האנרגיה בגוף. כאשר נוצרים חסמים בזרימת של האנרגיה הדבר בא לידי ביטוי בשיבוש הפעילות של המערכות. טיפולי דיקור סיני למיגרנות מצליחים להחזיר את האנרגיה למצב של זרימה תקינה, להמריץ את זרימת הדם ואת חילוף החומרים, לעודד הפרשת חומרים משפרי מצב רוח, לשכך כאבים ולחזק את הגוף והנפש. מחקרים מדעיים שבדקו את הדיקור הסיני גילו שיש למחטים את היכולת להפעיל תגובה של מערכת העצבים.

הדיקור הסיני מצליח להקל במהרה על כאבי הראש החזקים ושאר תופעות הלוואי שמאפיינות את ההתקפים. אם אתם מתמודדים כעת עם התקף של מיגרנה כדאי לתאם בהקדם פגישת דיקור להקלה על הכאב וחיזוק הגוף. טיפולי דיקור סיני למיגרנות מצליחים לצמצם את ההתקפים החוזרים ולהקל משמעותית על מקרים בהם המיגרנות נובעות מלחץ נפשי. חשוב לציין שישנו קשר בין התזונה לבין המיגרנות כך שישנם מאכלים מסוימים שכדאי להימנע מהם לטובת מניעת התקפים חוזרים. להשגת התוצאות הטובות ביותר יש להתמיד בסדרת טיפולים, ובהמשך לבצע טיפול דיקור אחת לשבועיים במתכונת של רפואה מונעת.

תגובות

רפאל-רוזנסקי
רפאל-רוזנסקי
מטפל בכיר בדיקור סיני. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיו...