מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

10/03/21 15:11
310 צפיות

רופאים, אם אתם לא מסוגלים להתמודד עם מטופל שסובל מכאבים, אם אתם לא יודעים מה לעשות כדי לעזור לו, עדיף שתקחו את הכדורים הפסיכיאטרים שרשמתם לו בעצמכם.

 

חולה =!  משוגע.

תגובות

רונן-חן
11/03/21 18:01

הם לא יודעים, חולה איננו משוגע, הכדורים הפסיכיאטרים יעזרו לרובם, כאב זה הכי גרוע. תיראי, קשה להיזדהות עם כאב ומאד קשה להבין מה יש למטופל. ואני יכול להבין למה לא רוצים לתת לך דברים נרקוטיים ממכרים. מצד שני אני יכול להרגיש (אני חושב) כמה קשה להתמודד עם כאב כרוני. אני חושב שאת צריכה לגשת למומחה לכאב. אם יש לך ביטוח משלים אולי תלכי פרטי. ואז אני מקווה שתקבלי התייחסות יותר ממוקדת. אחרי שתקבלי חוות דעת והמלצה לטיפול תחזרי לנוירולוג ( בפקס) תכתבי לאן הלכת ומה קיבלת רק כדי לוודא שזה לא מתנגש עם התרופות האחרות שאת מקבלת. כאבים זה הכי גרוע. תעדכני איך את מתמודדת.

לא הכל זה טרשת. הלכתי לרופא פרטי כי דרך הקופה היה תור רחוק מאוד. הוא כמובן שלח אותי לבדיקות שהיו נחוצות, אבל ממש דיגדג לו להציע לי טיפול פסיכולוגי ומדיטציה להתמודדות עם הכאב. הקדים את המאוחר. בינתיים לפי הבדיקות אני יודעת מה צריך לעשות. מרתיח אותי שאצל הרבה מדי רופאים טרשת == בעיות פסיכולוגיות. הלו. סה"כ מה שחסר לי זה סידן. את זה רואים בתוצאות הבדיקות. ועוד לחשוב ששילמתי לו על זה.