מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

06/04/21 15:30
729 צפיות
שלומי טוב
היום התעוררתי כשהגוף והראש מרגישים אחרת, לראשונה אחרי לפחות שנה וחצי אני יכול להגיד שאני מרגיש טוב, העולם נראה נעים ואפשרי, הגוף שלי לא שוקל פי עשר ממשקלו, וגם הראש לא כבד מדי בשביל להישאר על הצוואר. 
ומצד שני גם לא התעוררתי  אמביציוזי מדי שעומד להישבר מרוב חלומות.
לא 'טוב' של נימוס,  ולא טוב מדי, סתם טוב, ואני קונה 'סתם טוב' כזה בכל יום, אבל הדבר העיקרי שאני מבין מהטוב הזה, הוא כמה הדיכאון נורא.
אני האשמתי את עצמי בכל השנה וחצי הזו שנוח לי בדיכאון. שאני משתמש בו, שאני מחייה אותו, שאני אוהב אותו. ועכשיו מהרגעון הטוב הזה שלי אני יכול להגיד בפה מלא אני מתעב את הדיכאון!
אני שונא את הכובד, את השנאה העצמית, את חוסר התקווה, את היאוש, את העצבות, את החולשה, את השבריריות את חוסר הפרופורציות, את חוסר היכולת להסתכל מילמטר מעבר לעיגול השחור מולך, את חוסר היכולת להנות מהאנשים שאוהבים אותך. שונא הכל!
אז היום אני אני יכול לשנוא את עצמי קצת פחות ולהרגיש קצת חמלה, אני באמת מתמודד עם משהו לא פשוט בכלל ואני כותב את הפוסט הזה כדי להזכיר לעצמי שגם אם מחר אקום שוב ברע ואני יודע שאין סיכוי שאוכל סתם לנער את זה ממני, אבל לפחות שאוכל לנסות לזכור שיש איפשהו בגוף שלי פינה אחת קטנה שיודעת איך זה להרגיש טוב והיא שווה את התהליך הזה, בתקווה שתגדל ותגדל ותמלא את רוב הגוף.
ובינתיים אני נהנה ממנה היום.

תגובות

טובה--את
06/04/21 16:22

מאד שמחה בשבילך ומאחלת לך שתהנה מההרגשה הזאת כל יום מחדש (לצערי אין לי היום יכולת לכתוב משהו מעבר לזה)

running-UP-that-Hill
06/04/21 17:35

תודה רבה:heart: שולח המון חיזוקים:heart:

רוני--ער-ן
06/04/21 20:21

ואת יקרה במילותיו של המשורר הסופי רומי במיוחד ביום קשה שלך כשמסוגלת לראות לפרגן ולכתוב לאחר מדגימה כמה שאת טובה כמה ש "את לא טיפה באוקיינוס, את הוא כל האוקיינוס עצמו בטיפה." !!! :heart:

:heart:

רוני--ער-ן
06/04/21 20:15

איזה יופי שאתה בשלב הזה של המסע ואתה צודק לשמור את הפוסט הזה כדי להזכר בימים שהם פחות טובים שאתה יכול גם אחרת ואני שמח שאתה שונא את עצמך קצת פחות אני אוהב את קיומך באותה מידה שהיא רבה איך שאתה:heart:

Attached Picture

תודה רבה:heart: כאחד שהפר עשרות נדרים לעצמו זה שיר פשוט נהדר!

רוני--ער-ן
01/05/21 18:16

ומה שלומך ומה שלום הגבעה?:)

running-UP-that-Hill
02/05/21 18:23

לא הכי טוב, אז הרגשתי די פתטי כשהפוסט הזה כבר לא היה רלוונטי יומיים אחרי שכתבתי אותו, אבל אני עומד בהסכם שלי עם עצמי לא למחוק פוסטים:) אז הגבעה כרגע היא יותר תלולית אבל ממשיך לרוץ, אנסה לכתוב פוסט על זה מתישהו בקרוב תודה על הדאגה!:heart:

רוני--ער-ן
02/05/21 18:38

הוא היה נכון לאותו רגע אז אמת הוא עוד מיילסטון בדרך, וכשהוא היה נכון ,לא מחקת את הישנים שבזמן פרסום זה לא היו רלוונטים והכל רלוונטי יקר הכל חלק ממך (וגם מהזיכרון שמהדהד פה:)) תמשיך לרוץ גם אם לראש התלולית או למרגולתיה בקצב שלך ותמיד בצד שלך:heart:

running-UP-that-Hill
02/05/21 18:47

אתה תמיד מוצא את המילים הנכונות כדי לסדר את המחשבה ולעודד, תודה!:heart: