מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת Jully1
16/08/21 21:12
458 צפיות

החיים בצל הקורונה.

אובחנתי חיובית, לא היו לי תסמינים כמעט, צינון קל, ללא חום, ללא כאבים...פשוט צינון שנגמר מהר 4 ימים. הבעיה היתה הבדיקה שעשיתי...הבדיקה היתה טעות. מרגע קבלת התשובה נהייתי אסירה. בפיקוח משטרתי, הם התקשרו ובדקו שאני בבית, איכנו את הסוללרי שלי, באו מתחת לחלוני. הייתי בבית והדיכאון גאה...הנפש שלי צנחה. אני בריאה חזקה והחיים שלי נעצרו. ככה גררתי את הימים ועשיתי בבית המון דברים, צבע...סידור המרפסת...אך הייתי על סף דיכאון. את הימים הייתי מסמנת באיקס עוד קצת וזה נגמר. 

אז מה קרה דקה לפני שזה נגמר? אכתוב מחר.

תגובות

מנחם-שאול
22/08/21 12:53

שלום ,

להלן :

  • לא ציינת אם חוסנת פעמיים לפני ההדבקה 
  • "בריאה חזקה" , לצערנו ידועים מקרים רבים בגיל ובמצב דומה שחלו קשות , והיו כאלו שנפטרו .
  • חיים שנעצרו ... נכון , מגיפת הקורונה פוגעת בחיי כולנו , הצעירים יותר פגיעים פחות ובני הגיל השלישי בקבוצת סיכון קשה . יש נעלמים רבים במגיפה , העיקר הבריאות 

בברכה

מני 

 

 

Jully1
23/08/21 14:27

שלום רב,

תודה על תגובתך

חוסנתי 2 מנות ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לו לא הייתי מחוסנת, איך הייתי מקבלת את המחלה הזו.

michaltg
23/08/21 22:19

ג'ולי, 
דכאון זו מחלה לא פשוטה ואני מקווה שתתאוששי מהר ותחזרי לעצמך. 

יחד עם זאת, הבידוד בזמן המחלה חשוב ביותר על מנת לשמור על הסובבים אותך מפני הדבקות. תחשבי מה היה קורה אם היית יוצאת החוצה ומדביקה חלילה אנשים אחרים שהיו מגיבים אחרת למחלה ממך, אולי מאושפזים במצב קשה ואולי חלילה מתים. להסתכל על הבדיקה עצמה כבעיה, משאירה את האלטרנטיבה שלא לעשות את הבדיקה בלי מחשבה על האנשים שיכולים להפגע כתוצאה מכך. מאוד מקווה שלא לכך התכוונת. 

Jully1
24/08/21 6:50

היי מיכל.

אלפי אנשים מסתובבים חולים ולא יודעים, כלומר הרוב מקבלים את זה קל. גם אני לא ידעתי במקרה נבדקתי. אני חושבת שמשהו פה הפוך. אם אדם בוחר לא להתחסן כלומר להיות חשוף למחלה הוא זה שצריך לשמור על עצמו כפליים. עובדה שכשהתחילו לחסן מקדם ההדבקה ירד כלומר החיסון יעיל.

לשאלתך, לא המטרה שלי לא להדביק אף אחד כמובן , אך אני חושבת שסגרים ובידודים עלולים לגרום לדכאון והתאבדות אני יודעת שרף ההתאבדויות בקרב האזרחים בארץ עלה, בידוד וסגרים זה פתרון רע מאוד.

Jully1
Jully1
מתכחשת. באופן כללי. מורדת בגוף ביכולות מתעקשת לחיות בקצב של גיל 17 פעילה מאמינה שחוץ מלישון ולנקות אין מה לחפש בבית ...