מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

כשאת נכנסת למחלה הכי מדכאת שיש עם 0 תמיכה מחברים

28/09/21 15:02
170 צפיות

זה לא נכון. זה לא 0. אבל זה לוקה בחסר מאוד. 

קראתי שאחוז ההתאבדויות הכי גבוה אצל חולים עם מחלה כרונית הוא בקרב חולי טרשת נפוצה. זה לא מפתיע.. זאת מחלה מדכאת. אתה לא יוצא ממנה. אתה פשוט רואה איך הגוף שלך תוקף את עצמו ומתפורר לנגד עיניך. לאט לאט. וכל עוד לא הגעת לשלב הזה אתה נותר עם המחשבות והידיעה שיום אחד זה יקרה. אתה נותר עם מחשבות על העתיד - איך אוכל להתנהל בעצמאות כשזה יקרה? האם בכלל יהיה בי רצון כלשהו להתנהל? ואיך אוכל להביא חיים לעולם רק כדי שהם יוכלו לראות הורה מתפורר להם מול העיניים? מי בכלל ירצה ליצור איתי חיים ככה? למה למישהו? והמחשבות לא מפסיקות.

אלא אם כן יש לכם רשת חזקה של חברים שיעזרו לכם להשיח את דעתכם מזה. 

ואם אין לכם? כנראה שאכלתם אותה..

 

תגובות

לילה-ליה
28/09/21 15:15

היה לי יזיז שהיינו שוכבים תקופה ארוכה.. מעבר לזה הינו מסתמסים לפעמים כל יום כל היום. אשכרה כל היום. אף פעם לא הייתי לבד, תמיד הרגשתי שיש איתי מישהו.. הוא ידע על המחלה עוד לפני שאיבחנו לי אותה.. הוא צחק עלי שאין סיכוי שיש לי טרשת נפוצה רק בשביל שאחרי שבוע אני אתקשר אליו מהבית חולים עם חדשות נהדרות.. מאז הוא נעלם.. הוא מסנן אותי כבר חודש והיום אמרתי לו שכל עוד הוא לא אומר לי מה הקטע אני לא אפסיק לשגע אותו, כי זה משגע אותי - איך דווקא עכשיו הוא נעלם? זה בגלל המחלה כאילו? ככה זה הולך להיות עם כולם עכשיו? מה הקטעעע

הוא ענה שהוא נכנס למערכת יחסים חדשה. אמרתי לו שהוא אפס ושיהיה בהצלחה. באמא שלי שלא אכפת לי מזה.. אני לא מקנא ולא כלום, מצידי שלא נשכב.. אני פשוט צריכה תמיכה חברית.. אני רוצה שיהיה שם.. שיקשיב לחפירות שלי.. כמו פעם.. שאני לא ארגיש כל כך לבד..  איף..

יאיר---ערן
28/09/21 19:24

לילה יקרה 

אין לי אפילו שמץ של מושג מה זה אומר להיות חולה בטרשת נפוצה, פרט למה שאני יודע ממה שכולם יודעים שזה מן הסתם קרוב לכלום.

על המחלה הקשה אין לי מה לאמר אך צר לי כל כך על הבחור שחשבת שהוא ידיד והתגלה כ...פחדן.

אני לא אוהב לשפוט אדם שלא בפניו, אבל אני פשוט מרחם עליו.

את תמיד מוזמנת לקהילת ער'ן ולשתף מה שתרצי לשתף. הרבה אני לא יכול להבטיח אך זו קהילה מחבקת - מין משפחה וירטואלית חמימה.

ועכשיו אתחיל לקרוא מהבלוג שלך ...

 

מחבק יאיר 

❤️❤️❤️

 

לילה 🌺

מהדברים שאת מספרת אני מבינה כמה זה קשה, המצב בו את גם חולה וגם מרגישה ננטשת, מה עוד ע"י מישהו שהיית איתו בקשר רצוף יומיומי, וככה התאדה לו לפתע. מאוד מאכזב.

תמיכה מאנשים קרובים היא דבר חשוב ובמיוחד עוזרת בזמנים קשים.

שולחת לך חיבוק ❤