מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שמוצאת לעצמה תירוצים

19/10/21 15:38
186 צפיות

אוקי, אז יש לי טרשת נפוצה שגיליתי עליה לפני 3 חודשים.. ואני על גבול האספרגר.. אז מה? זה תירוץ להכל? נכון אני מרגישה מותשת, יש לי סחרחורות וכאבים רנדומאלים בכל הגוף.. אז מה? לכולם קשה.. זה לא תירוץ.. אני צריכה להיות חזקה. לא לבכות מכל דבר קטן. לא לתרץ שאני עייפה ולא מסוגלת... וכשקשה לי לתקשר קושי בגלל האספרגר.. אז מה? זה סתם תירוץ...

התחלתי השבוע לימודים אינטנסיביים של כל יום.. היום הוא רק היום השלישי ואני מרגישה שאני תובעת...

הכל יותר מידי בשבילי.. המחלה שאני לא מבינה מה אני עושה ותמיד מרגישה שאני לא עושה מספיק ולא מבינה בכלל מה צריך לעשות.. הלימודים שקשים לי פיזית וזה כל יום.. 

אבל אז מה? לכולם קשה... אולי אני בכלל לא עייפה מהטרשת? אולי אני סתם עצלנית? אולי אני סתם מחפשת שיעשו לי הנחות? 

אני רק רוצה לעצום עיניים ולהעלם... 

אבל אני לא מסוגלת לחשוב איזה שיברון לב אגרום להורים ולאחים.. אז מה אני אמורה לעשות?

תגובות

לילה-ליה
19/10/21 16:04

כמה רחמים עצמיים איכס.. אלוהים איך נפטרים מזה?

ליה 🌸

זה לא הכל או לא כלום. יש לך מחלה. את סובלת. לא הכל בגלל המחלה. חלק כן וחלק לא. את צריכה לעודד את עצמך , כן, בהחלט. להתחפר במיטה ולא לעשות כלום זה לא פתרון טוב, אבל להתנפל על העולם וליצור לך סדר יום עמוס קיצונית, זה גם לא רצוי  כי אז אין ספק שתקרסי. 

איזון. איזון זו מילת המפתח. 

נסי למצוא את הפרופורציה המתאימה לך ⚘

Be-and-Be
19/10/21 21:37

לילה ליה, את גיבורה. וואו, אנשים במצב שלך היו קורסים. כלומר המון אנשים היו יכולים לקרוס תתת כאלו קשיים ומגבלות. ממש לא מפונקת, ממש לא עצלנית  תסלחי לי החיים שלך קשים יותר משל כולם, והגיוני שתהיי עייפה, וגם שתרגישי לא מסוגלת, או שבאמת לא תהיי מסוגלת, וכל הכבוד על מה שאת מצליחה לעשות, ושהצלחת עד היום. טרשת זה לא כלום, זה משמעותי, גם אספרגר, אלה דברים שיכולחם לעשות את החיים לגהינום, מי הדביל שעושה לך משפט!?

עבודה זה מעולה, גם לימודים, כל עוד את רוצה את זה מרצומך האישי ומתוך אמונה בזה, שאפו. אבל לא כדי לרצות מישהו אחר. מעניין, באיזה נושא הלימודים? כמה פעמים בשבוע, ולכמה זמן?

Jane-Smith
20/10/21 23:00

אבל ...למה?.... להתייחס ככה בקשיחות לעצמך כשאת מנסה כל כך?

מגיע לך לנוח מידי פעם, מותר לך להתפנק קצת, זה לא שאת לא עושה כלום , את כן חזקה.  למרות ובגלל הכל.