מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אין לי יותר כוח

אני חיה כבר כמעט 17 שנה ופשוט לא הבנתי נראה לי את הקונספט הזה....

07/07/22 2:25
123 צפיות
קצת על החיים
היי, שלום, חזרתי...
תמיד היה בי משהו שניסה להבין מה המטרה של הכל. לא בקטע פסימי או משהו הייתי ילדה מאוד שמחה סה"כ אבל ידעתי שצריכה להיות תכלית משהו שיהפוך את הזמן שלנו על הכדור המעופף הזה למשמעותי טיפה יותר.
אני לא בן אדם מסורתי או מאמין לפעמים הייתי רוצה להיות הם מאמינים שיש להם מטרה לחיים שיש משהו או מישהו שדואג להם והמטרה שלהם זה להרשים אותו מינוס פלוס...
זאת גישה מאוד מעניינת לחיים אבל זה לא המצב אני נולדתי בסביבה חילונית מאוד אבל מה שגורם לי להאמין שאני צודקת במקרה הזה זה שאנחנו מקבלים את כולם. לא משנה מה הוא עבר איך הוא נראה אם יש לו עגיל שיער ארוך קצר שמלה זה לא משנה.
כל מי שיהיה נחמד אלי אני אהיה נחמדה אליו לא משנה מה היו הבחירות שלו בחיים עד לאותו רגע.
כי לכל אחד מגיע הזדמנות לתקן ולהתחיל מהתחלה כמה שאפשר בכל זאת...
חבל שזה לא לגמרי עובד הייתי רוצה עוד הזדמנות לחיים שלי הייתי פחות יושבת בכיתות ומנסה להקשיב למה שמלמדים אותי, הייתי נותנת לעצמי להשתחרר יותר, הייתי אומרת מה שאני רוצה, הייתי אוכלת מה שבאלי, הייתי מראה לאנשים כמה הם חשובים לי ולא לוקחת כלום כמובן מאליו.
אולי הייתי נותנת לילדה השמחה הזאת להשאר כי לה מגיע... אני לא יודעת לאן היא הלכה אבל אני ככ מתגעגעת :(
הרבה פעמים אני מרגישה שנאבדתי בדרך. שאני לא איפה שאני אמורה להיות שזה לא המקום שלי...
פעם חשבתי שהעולם הזה לא מתאים לכולם (אפילו כתבתי על זה פעם), חשבתי שאני מקולקלת, רק רציתי להעלם.
הייתי מתה להגיד שהיום אני יודעת שזה לא נכון. אבל אני לא יכולה לא בלב שלם. אני לא חושבת שאני יודעת כלום אף אחד לא באמת יודע אבל אנחנו חיים עם זה.
עברתי מאז דרך אני לא אומרת שלא, אני כבר ממש לא באותו מקום.
היום אני יודעת שהחיים שלי זה הסיפור שלי ושאני מחליטה מה קורה בו ושאם אני לא אוהבת אותו אני יכולה לשנות אותו כי אני הכותבת אחרי הכל...
אני יודעת שיש הרבה אנשים שאוהבים אותי, אני יודעת שאני עושה הרבה דברים טובים, אני יודעת שאני הבן אדם הכי טוב שאני יכולה להיות, אבל כמו שאמרתי קודם אני באמת לא יודעת כלום.
בקטע של וואלה יש מצב כל החיים זה מטריקס אני חיה עם הידיעה הזאת אני חושבת שכולם יש מצב טעיתי עד עכשיו ובני אדם הם מרושעים שהורסים את כדור הארץ לחיות ושזה לא טוב לעזור להם, לא יודעת זאת לא הנקודה אבל.

אני רק אומרת שהחיים שלנו זה מה שאנחנו הופכים אותם להיות יש לנו ככ הרבה כוח בנושא הזה שאנחנו לא מבינים.
תקום חצי שעה קודם לריצה תחליף את הקפה בתה תוכל יותר בריא או לא תעשה מה שבאלך אל תתנו למישהו להחליט בשבילכם תציבו מטרות ותעבדו לפיהם אתם תגיעו הכי רחוק שאפשר.
כן תמיד הייתי כזאת עם מלא מוטיבציה... חבל שבשנה שעברה זה הלך למקום של רחמים עצמיים.... למקום של כמה גרוע אני יכולה להגיע.... למקום שהמטרה שלי בו הייתי באמת להעלם לא חשבתי שאני מתאימה לעולם הזה והיום היום אני לא יודעת.

נכון אני לא אומרת שכן כי פאק איט לפעמים זה מרגיש נכון לפעמים זאת באמת המטרה שלי (להעלם) אני לא יודעת מה נכון ומה לא ורוב הזמן באמת שלא אכפת לי.
אבל כמו שאמרתי עברתי מאז דרך אני לא אומרת שאני מתוקנת או חדשה כי אני עדיין כאן גם עם החלקים הפחות טובים שלי אבל בזמן האחרון אני מרגישה טוב וכרגע זה כל מה שאכפת לי ממנו. לא אכפת לי מה חושבים עלי, לא אכפת לי מה קרה כבר או מה אמרו שעשיתי או לא עשיתי כי כל זה פשוט לא משנה. אכפת לי רק מהכאן ועכשיו. ואם יש משהו שאני לוקחת איתי מהשנה תהליך שאני עוברת זה זה הלוואי ואפילו מישהו אחד שקורא את זה עכשיו יקח איתו את זה לחיים שלו כי זאת המתנה הכי גדולה שאני לוקחת איתי מהשנה הזאת.

זהוו תודה שקראתם 3> כאן אם מישהו רוצה לדבר הפעם זה כבר פחות אפל ויותר אופטימי אז התקדמות :)
אז עד פעם הבאה
ביי
-N

תגובות

אפאחת...
07/07/22 6:45

הי לך, את קצת מזכירה לי את עצמי בגיל הזה.. גם אני תמיד חיפשתי מה המטרה בעולם (ולא מבחינה דתית) אני מסכימה איתך שאנחנו אלו שמכתיבים לעצמנו את החיים ואם יש משהו שפחות טוב לנו אז כדאי לקום ולשנות, המטרה שלך היא מה שתחליטי שהיא ולא היא לא להעלם או לא להיות. אני לא מכירה אותך לפני אבל את כותבת נהדר וזה נראה שאפילו התבגרת ולמדת על עצמך הרבה! תמישי לכתוב כאן כמה שמתאים לך ואת רוצה. חיבוק ענקי ממני...

אני-כאן!
08/07/22 1:19

תודה רבה!!

איזו אופטימיות!

תודה על מה שכתבת, זה נפלא 🌷

פרפרונית
09/07/22 0:51

את מתארת התלבטויות והתחבטויות שכל אחד חווה במהלך גיל ההתבגרות... זו התקופה שבה את מחפשת את עצמך ושואלת שאלות ומנסה להבין את מהות החיים ולמצוא את הדרך שלך... עוברת כל מיני שינויים וטלטלות וחוויות שונות ואת מתעצבת עם הזמן ומחפשת את עצמך בתוך כל הבלאגן של העולם... יש אנשים גם מבוגרים שעדיין מחפשים את דרכם... הדרך לפעמים לא כל כך ברורה לנו. והאמת שגם לא צריך לדעת את הסוף בשביל להתחיל לצעוד. לפעמים רק חלק ממנה נגלה, וזה קצת מה שהופך אותה למעניינת ומאתגרת. 

כי אם היית לדוגמה עומדת לקרוא ספר והיו נותנים לך כבר ספויילר לסוף, אז זה לא היה כל כך כיף נכון?

יש משהו במסתורין ובחוסר הידיעה שמוסיף קצת "פלפל" לחיים, עניין. 

קחי את הזמן שלך, את עדיין צעירה, והרבה דברים יתגלו עוד בפנייך. דרכך תשנה עוד הרבה וזה לגיטימי וזוהי דרכו של העולם.

כנאמר, רב הנסתר על הגלוי.

שולחת חיבוק❤️

אני-כאן!
09/07/22 0:55

לגמרי מסכימה איתך 🥰