מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת Ghostone
15/01/23 15:36
618 צפיות

אני לבד כי העפתי כל אפשרות לקשר איתי.. אני לא יודעת להיות אשת שיחה כי אני לא יודעת ולא מבינה כמעט כלום.
בפועל מה שקורה זה שאני יכולה להקשיב למישהו ורק אחוז קטן אני אקלוט, אותו דבר עם ספר סרט וכו.. המצב כל כך קשה ומתסכל אותי. זה גם מפחיד אותי..מפחיד אותי שאני לא מבינה, מפחיד אותי שאני שוכחת הכל, ולכן בתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי יותר ויותר בתוך המיטה והרבה פעמים בלי לעשות כמעט כלום..יוצא שאני בוהה הרבה או אולי מנסה לבדוק מלא דברים, מנסה להבין ומתייאשת. לתוך כל התסבוכת הזאת נלווים התקפי בכי והימנעות כמעט מוחלטת מכל דבר אפשרי. קשה לי לקום מהמיטה לצורך הדברים הכי פשוטים כביכול. חשבתי להתאשפז אבל אפילו לקום לשם אין לי כוח. אז אני פשוט לרוב ישנה ואיכשהו זה מצליח לישון ולא לרצות לקום.

תגובות

Ghostone יקרה, אני שומעת כמה שאת במצוקה, ובכאב שמובילים להימנעות וייאוש. האם יש אנשים סביבך שיכולים להוות תמיכה? האם את בטיפול? אני מתארת לעצמי שקשה מאוד להוביל את עצמך כרגע לעבר חיפוש עזרה, אבל נשמע שבתוכך יש גם קול כזה (גם אם חלש כרגע), ועצם היכולת שלך לכתוב את הדברים כאן כבר משמעותית. 

Ghostone
17/01/23 15:13

תודה על התגובה! סוג של מחכה לטיפול..בנתיים נקברת בתוך עצמי...

ג-ו7
15/01/23 21:28

קראתי כמה דברים שהעלת באתר, ורוצה להגיד לך שאיך שאת מתארת את עצמך לא מתכתב עם הרושם שלי עליך. לדעתי כרגע העוצמה של הכאב שאת חווה לא מאפשרת לך להפנות קשב לדברים אחרים. עם זאת, גם אני הרגשתי ככה כשהיה לי מחסור בb12 ובברזל, שווה לבדוק שאת מאוזנת מבחינה תזונתית או שאין תופעת לוואי חריגה בעקבות טיפול תרופתי.

Ghostone
17/01/23 15:15

היי, תודה על התגובה! יכול להיות מאוד שיש לי חוסרים תזונתיים..אבל יש לי תחושה חזקה של התנוונות מוחית :(

יהיהtov
05/02/23 0:52

וואו אני מרגיש בדיוק אותו דבר ומתנהג בדיוק אותו דבר, אני שעות במיטה בוהה או עוצם עיניים ומאזין לטלוויזיה או משהו, לא מסוגל לעשות דברים פשוטים אפילו לאכול ולשירותים לאחרונה קשה לי לא מאמין שהגעתי לזה.ניסיתי אשפוז אבל לא רצו אמרו שאני לא מנסה מספיק. 

האם את לוקחת בנזודיאזיפינים? או משהו? 

יהיהtov
05/02/23 0:54

יש לך ימים שאת ישנה ברצף? 

Ghostone
05/02/23 21:48

כן וכן בעיקר סופי שבוע נוראים .. הייתי פעם על תרופות מהסוג.. מצטערת לשמוע על החוייה..אני גם חשבתי על אשפוז אבל מה להיות שם כל החיים.. אהבתי את הכותרת של יהיה טוב מקווה שאכן יהיה.

יהיהtov
06/02/23 23:43

תודה על התגובה מקווה שתרגישי טוב