מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חיפשתי תיקווה

שעות הלילה הקטנות

מאת Tsuki
28/01/23 1:56
381 צפיות
בדידות
כשהייתי קטנה רציתי להיות כמו הוריי, מכל יום ויום הבנתי עד כמה אני לא רוצה להיות דומה לאף אחד או בכללי לא רוצה להיות, אני אפילו לא מסוגלת לשמוע שיר שבם אוהבים ללא לשנוא.
משפחה שאף פעם לא האמינה בי, וכרגע כשאני הכי צריכה מישהו כולם עזבו או שנעזבו.
היום כואב והלילה מזכיר את היום ….. כן זה החיים, לקנות נעליים, בגדים וספרים כבר לא כזה כיף ומשמח.
לצאת עם חברות זה כאב ראש מיותר,לראות סידרה זה בזבוז וללמוד זה משעמם.
אני חוזרת וחושבת מה המטרה של הכל כי לא משנה איך תחיה אתה תסיים כמו כולם.
האם קיים גן עדן וגהנום? מעניין לאן אלך… הכאבתי לכמה אנשים והצטערתי אך גם עשיתי הרבה מעשים טובים שנגמרו בכאב לכן מעניין היכן אסיים.
עישנתי ולא עזר, עשיתי סמים ולא חשבתי והיה נחמד, שתיתי ולא חשבתי, כל זה בריחה איך אפשר לא לברוח כשלבוא הביתה כל כך כואב ?
עדיף לשבת בחוץ ולכתוב, כל חברי לא מאמינים שאני איי פעם אדבר על רגשותי.
מצטערת אם כאב לקרוא אבל פשוט אבל.
לילה טוב לכל הערים

תגובות

הי יקרה, אני מאושרת שיכולת להעלות את רגשותייך לפחות כאן ולתת להם "במה". כמה דברים לאמר לך: את מציגה שאלות חשובות על משמעות החיים אבל מתוך מה שכתבת עולה דיכאון שמגיעה מהרבה פגיעות ואכזבה. אילו דברים שחשוב מאוד לטפל בהם. כי גם אם החיים הם חסרי משמעות, אין שום סיבה להעביר אותך בדיכאון ובחידלון. וכן, כאשר נתונים בדיכאון שום דבר לא מעניין ולא חשוב: לא נעליים, לא ספרים וגם לא חברות. להיות בדיכאון זה להרגיש שלאוכל אין ריח ולעולם אין צבעים - הכול חדגוני ואפור. וזה מה שאת מתארת. לגבי משמעות החיים קטונתי - במשך שנה הייתי בחוג במכון ליהדות בירושלים שדיבר על משמעות החיים, שכן העניין בהחלט גם העסיק אותי. עד שהבנתי שלאיש אין תשובה בשבילי וכי רק אני אוכל למצוא את המשמעות של חיי - ומצאתי אותה. בעיית טוב לסביבה, בהקמה של דברים שאני מאמינה בהם, בהשקעה בתחומים שאני אוהבת. לא יודעת כמה אחיה אבל כול עוד אני חיה אני רוצה שחיי יהיה בעלי ערך ומשמעות. מאז שהמשגתי לי את מה שחשוב לי אינני מחפשת יותר משמעות אצל אחרים. אני חושבת שכאשר הדיכאון ילך תוכלי גם את למצוא את מה שחשוב לך. מה דעתך?

Tsuki-
27/02/23 18:20

את בן אדם מדהים,הלוואי ויכולתי למצוא בי את הכוחות האלה