מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מאת אנדי07
29/09/23 2:37
138 צפיות

הייתי בתחנת אוטובוס הלילה וניסיתי לתפוס טרמפים. עצר לי אחד והתחיל לנסות לשכנע אותי לשכב איתו ואמר שהוא ישלם לי, ברגע שהבנתי מה הוא רוצה התרחקתי והוא התרחק, אבל הוא חזר עוד פעם, שבשלב הזה אני התחלתי לפתח חרדה ממנו. כשעליתי על טרמפ אני ראיתי אותו באוטו שוב ואני יודע שאם הייתי נשאר שם לבד שוב הוא לא היה מוותר לי פעם שלישית. מאז אני בהתקפי חרדה ואני לא יודע מה לעשות עם זה. 

אונס זה תמיד היה הדבר היחיד שממש פחדתי שיקרה לי, ותמיד הצלחתי לצאת מסיטואציות רעות, אבל הפעם זה היה כל כך קרוב ואם לא היה לי מזל הייתי יכול בקלות להיות שם לבד ולא היה לי שום דרך להילחם בו. אני פשוט לא מצליח שלא לחשוב מה היה קורה אם מי שהיו איתי בתחנה היו עולים לטרמפ והייתי נשאר שוב לבד, כי זה מתי שהוא חזר לפני זה.

תגובות

פגיעה מינית הינה אירוע תדיר מאוד וחמור מאוד, ולצערנו רק קמצוץ מהפגיעות שמתרחשות מדווחות ומטופלות. הפגיעה כרוכה בין היתר בחווית בלבול קשה או התקף חרדה, שכן היא אירוע עמוק של טלטול תפיסת הביטחון האישי, ולעתים אף של הזהות האישית. חשוב מאוד לא להישאר עם זה לבד, ולפנות לאיש מקצוע, פסיכולוג או פסיכיאטר מומחה המתמחה בפגיעות מיניות. מקווה שתרגיש טוב מהר, בהצלחה!

אנדי07
אנדי07
טרנס בתיכון, מתמודד עם הפרעות אכילה, דיספוריה, ואובדנות