מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

רפואה אלטרנטיבית

כמוניבלוגיםרפואה אלטרנטיביתרפואה סינית ודיקור סיני

רפואה סינית , טיפולים ,פעילות גופנית , תזונה , דיקור סיני

מאת ינון
21/02/11 13:56
1299 צפיות
רפואה סינית ודיקור סיני
האם הנושא המדובר כאן באמת מפחיד כמו שזה נשמע - " דיקור " מה באמת אנחנו יודעים על שיטת הטיפול הכל כך עתיקה הזו , שעובדת כבר אלפי שנים , האם באמת מיליארד סינים יודעים מה הם עושים ? שיטת הטיפול הכל כך נפוצה בסין התפתחה כתורשה של אב לבן לעולם כולו. אין מקום בעולם שלא קיימת הרפואה הטבעית , הרפואה הסינית , היא נפתחה קודם כל בפני המדינות השכנות כמו - יפן , קוריאה , הודו ועוד מדינות במזרח וכבר עשרות שנים קיים בחצי השני של העולם , בעולם המערבי כמו בהולנד , אנגליה , ארצות הברית וקנדה. הלימודים כל כך מכובדים בעולם שמשלבים אותם יחד עם הרפואה הקונבנציונלית. התופעה היא אבסולוטית ומרתקת , גוף האדם הוא נושא רחב מאוד ועוד לא הגענו לידע הדרוש לנו , לכן הסקרנות גוברת והרצון לעזור לחולה הוא חובה.

אנשים נוטים לפחד מהמחלה , אם כי לפעמים צריך להבין שזה הטבע של הגוף , אך יש לשים לב ולא להזניח כי המצב יכול להחמיר ובדרך כלל זה קורה מתוך חשש או פחד אך עלינו להיבדק ולהבין מה מקור שורש הבעיה ממנה אנו סובלים. יש נטייה לדחות דברים ולמשוך למחר , זו גישה שגויה , כי יש סוגי מחלות הקשורות לגנטיקה שלנו או לסוג דם שלנו. בדיקה מוקדמת יכולה להציל חיים ולעזור למנוע את התפתחות המחלה. ישנם טיפולים אלטרנטיבים מעולים וככל שנקדים לטפל כך התוצאות יהיו טובות יותר ומהירות יותר.

רפואה סינית ודיקור סיני מוכיחים את עצמם במשך השנים כאחת מהרפואות הטבעיות המועילות ביותר , ישנם מחקרים רבים המראים תוצאות מדהימות. דיקור סיני מתבצע על גוף האדם. ישנם נקודות דיקור על פני כל הגוף - ידיים , רגליים , ראש , צוואר , בטן וגב המחטים הם חד פעמיות וסטרליות. מיקום הדיקור תלוי במטפל לפי אבחון מקדים של תשאול מפורט הכולל בדיקה של מצב הקונסטטוציוני , לקיחת דופק , הסתכלות בלשון , רגישות בבטן , כל הנתונים יחד מהווים שכלול והבנה עמוקה יותר של המחלה.

טיפול בדיקור הסיני יכול להשפיע במיידי ויכול לקחת סדרת טיפולים , תלוי בגורמים שונים כמו באיזה שלב נמצא המחלה בגוף האדם , האם המחלה היא אקוטית או כרונית , מה מידת השיתוף פעולה של המטופל. הרפואה הסינית רואה את גוף האדם כשלם. איזון בין גוף האדם לנפש שלו , לכן כשיש הפרעה אז המחלה פוגעת בכמה רבדים. מערכת גוף האדם עובדת כיחידה אחת לכן כשאיבר אחד נפגע זה משפיע על השני ועל השלישי וכן הלאה.

טיפולים הנלווים לדיקור ולהשלמת הטיפול , הוא איזון ביום יום , לעשות התעמלות - טאי צ'י , צ'י קונג . לאכול נכון, להקפיד על תזונה בריאה ונכונה - זה הדם שלנו . לפנק את עצמכם בעיסוי טוב המשחרר את המתחים היום יומיים המצטברים ברקמות  ובשרירים .

תגובות