מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ורד עזריאלי
ורד עזריאלי
עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותרפיסטית. בעלת ניסיון רב בתחום האונקולוגיה ובריאות הנפש. כיום עובדת כפסיכותרפיסטית בעמותת "בית חם".קליניקה פרטית בירושלים.
לנה קורץ
לנה קורץ
מטפלת ויועצת במיניות, יועצת מיניות באגודה למלחמה בסרטן. מלמדת בחוג ללימודי המשך של עבודה סוציאלית, בקורס טיפול מיני כללי ובקורס טיפול מיני לאנשים עם צרכים מיוחדים, אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת חיפה. בוגרת אוניברסיטת תל אביב: B.A בסיעוד. בוגרת אוניברסיטת חיפה: MA בבריאות נפש קהילתית. בוגרת קורס לטיפול מיני באוניברסיטת בר אילן. התמחות בטיפול מיני במרפאה לטיפול מיני, בית חולים "מאיר" כפר סבא. לינק לאתר שלי http://www.lenak.co.il/
שלומית שדמון-אזרד
שלומית שדמון-אזרד
אנתרופולוגית רפואית מנהלת מערך התמיכה בארגון הישראלי לבני משפחה מטפלים בישראל CareGivers Israel שותפה לכתיבת מחקר (מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל) על בני משפחה מטפלים בדמנציה בארץ ובעולם בעלת ידע מניסיון כבת משפחה מטפלת- Caregiver

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמוניבני משפחה מטפליםתרופה כתחליף ללניטין שמכילה ברום

תרופה כתחליף ללניטין שמכילה ברום

25/12/12 19:10
7 תגובות


שלום,



אני בת 62 סובלת מפיברומיאלגיה. ניסיתי תרופות ממשפחת ssri ו nnri והרגשתי הרעה במצב. הומלץ לי על לניטין ונטלתי התרופה במינון נמוך במשך 5 שנים ומצבי היה נהדר. לאחרונה התבשרתי שחב' טבע הפסיקה את קו הייצור של הלניטין. האם ידוע לכם על תחליף המכיל ברום?



תגובות

שלום לך:

אני ממליצה שתתייעצי עם הרופא שהמליץ לך על הלניטין או עם רופא אחר שמטפל בך.

אני עובדת סוציאלית ולא בקיאה בנושא של תרופות.

בהצלחה ורפואה שלמה.

 

li1501
26/12/12 18:05

תודה לך ורד. אני בקשר עם רופא אבל שנינו די אובדי עצות כי תרופות אחרות עשו לי תופעות לוואי לא נעימות. התרופה הספציפית הזאת מכילה ברום וזה המרכיב שכנראה עזר לי.

littleartichoke
27/12/12 12:46

האם ניסית cymbalta  או lyrica? גם אני סובלת מהמחלה הארורה הזו וקבלתי מאורטופד וגם ממרפאת כאב מנורולוג שני סילובי תרופות העוזרות מאוד Gabapentin and Elatrol , התרופות שציינתי למעלה עזרו (במיוחד ה Lyrica) אבל הוספתי די הרבה במשקל.  אני לא מאמינה איך אני מתפקדת לאחר הטיפול, הבדל עצום ובנוסף אני הולכת להתעמלות, ממש לא יומן ההבדל.  אני מקווה שעזרתי לך.

li1501
27/12/12 13:14

  littleartihoke  תודה על תגובתך.עכשו כשנגוזה תקוותי למצוא בעולם את התרופה אצטרך לבדוק עם הרופא שלי תחליפים. בעבר ניסיתי ליריקה , סימבלטה ואלטרול. תופעות הלוואי היו קשות. אנסה לבדוק את הגאבאפנטין. ושוב תודה והרבה בריאות. גם אני שומרת על סדר יום של פעילות גופנית יום יומית . איני מרימה ידיים. אבל אני בלופ של כאבים- מצב נפשי-כאבים וזה מה שמדאיג אותי.

יפה.ח
31/01/19 17:31

האם מצאת תחליף לליניטין כי גם אני מחפשת בנרות מה השם הנרדף שכתבת שמצאו לך בברזיל ומחפשים בקנדה

אני מאחלת לך הרבה בריאות  ומקווה שתימצא התרופה המתאימה ושלא יהיו כאבים.

 

יפה.ח
31/01/19 20:06

ורד מה השם הנוסף של ליניטין בחול היה כתוב ונמחק אני מעוניינת לבקש ממכר בארהב לחפש התרופה אבל אם יש לה גם שם נוסף אולי את יודעת אותו