מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדה חבל שאמי לא עשתה הפלה כאשר היתה בהריון בי

חבל שאמי לא עשתה הפלה כאשר היתה בהריון בי

אלמוני
23/05/15 12:55
6 תגובות

תגובות

eitan
23/05/15 16:03

תראה טרונצו יצאת אז תשחה, יש כמובן כמה סגנונות,

למד מקצוע עבוד ותהנה

אלמוני יקר. לכל אדם יש זכות לחיות ולחיות טוב. ספר יותר. מדוע אתה מרגיש כך?

נחום-שקורי
26/05/15 16:01

אני חולה במחלת דיכאון קשה ביותר ני בטיפול מרפאתי מגיל 4 והיום אני כמעט בן49 טיפולים פסיכולוגים ופסיכיאטרים כולל אשפוזים במחלקות פסיכיאטריות בת השומר לא עזרו לי החיים שלי כל הזמן הם כאב סבל ועינוי וישארו כך כל החיים.

נשמע לי שמנת חלקך לא היתה קלה לאורך כל הדרך! היו זמנים טובים יותר? הדיכאון מצליח להיות מטופל, גם אם לא באופן מוחלט?

נחום-שקורי
26/05/15 20:06

אני כן נמצא כל הזמן בטיפול מרפאתי בתל השומר כולל אשפוזים במחלקה הפסיכיאטרית בתל השומר מעט מאוד זמנים טובים היו אני בטיפול אבל הטיפול לא עוזר לי.

אלמוני, האם אתה עושה דברים נוספים מלבד הטיפולים? לפעמים אצל אנשים שמאד מטופלים שוכחים לחפש בחיים דברים שיכולים להיות מספקים- סתם כך אני זורק מאחר ואני לא מכיר אותך- אפשר למשל לנסות לדוג (בכוונה אני מציע משהו כזה מפתיע, על מנת לעודד אותך לפתוח את הראש לאפשרויות). מה אתה אומר?