מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר יעל בר-זאב
רופאה, מומחית בבריאות הציבור, עם מיקוד בתחום קידום בריאות ורפואה מונעת.  אני יועצת לגמילה מעישון, ויו"ר החברה הרפואית למניעה ולגמילה מעישון בהסתדרות הרפואית בישראל. במרץ 2019 סיימתי דוקטורט מאוניברסיטת ניו-קאסל באוסטרליה שהתמקד בשיפור הטיפול לגמילה מעישון שניתן לנשים הרות אבוריגיניות מעשנות. עם חזרתי לארץ השתלבתי כחוקרת ומרצה בכירה בבית הספר לבריאות הציבור, הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית
נילי בראון
נילי בראון
מטפלת בהתמכרויות, יועצת ומנחת קבוצות מוסמכת לגמילה מעישון, מדריכה במיומנויות הראיון המוטיבציוני. עובדת במוקד הלאומי הטלפוני לגמילה מעישון של משרד הבריאות. בעלת תואר ראשון בלימודי התמכרות (BSc Addiction Studies) מאוניברסיטת לידס באנגליה. 

מובילי קהילה

מוג'ו
מוג'ו
מאובחן עם טרשת נפוצה אבל הוחלט ביני לביני לא לתת לזה להשפיע עלי. התחלתי לרוץ, הפסקתי לעשן (דבר שמתגלה כאתגר לא קטן) ובוחר בחיים. 
Yael Ya
Yael Ya
שלום, שמי יעל, ואחד הדברים שאני הכי גאה בהם בחיי הוא שהפסקתי לעשן לפני 8 שנים עישנתי קופסה וחצי ליום, עישנתי הרבה מעבר למה שבכלל רציתי ואפשר בהחלט לומר שהעישון השתלט לי על החיים- על הארנק, על מע' העצבים, על האישיות, ולמרבה הצער גם הרס בגופי מספר חלקות טובות לאחר מהפך בכל צורת החשיבה שלי- יום אחד הצלחתי לנתק את השלשלאות ולצאת לחופשי - וואוו- זה התגלה לי כדבר הכי טוב שאי פעם עשיתי עבור עצמי, ואני עדיין נהנית מהתגמולים הרבים של היותי לא מעשנת וחייבת לזה תחושת שפע, בריאות ושגשוג אז כן, יש כזה דבר להפסיק לעשן בהצלחה, מוזמנים להצטרף אליי. זה תענוג אמיתי :-)
כמוניגמילה מעישוןגמילה מעישון דרך קופת חולים

גמילה מעישון דרך קופת חולים

04/03/16 0:00
3 תגובות

היי לכולם,
מתוך חוויה אישית מאוד הייתי ממליץ על הפסקת עישון דרך כללית,הרגשתי שלקחו אותי צעד אחרי צעד עד שפשוט הבשלתי להפסקה.
באתי עם רצון להגמל מהרגל מגונה זה של עישון,אך לא האמנתי שאחרי 18 שנה בפעם הראשונה באמת הפסקתי..
נכון,אמנם זו התחלה ואינני מעשן רק חודש אך ללא ספק התחושה היא נהדרת.
אני מכיר בעובדה שאני מכור לסיגריות וכך אהיה עד סוף חיי,ומפה נקודת ההשקפה שלי שאין לי שליטה על זה לכן עדיף שמסיגריות אתרחק,לא סיגריה פה סיגריה שם לחשוב שאוכל לשלוט בזה,פשוט להמנע, כי ההתמכרות תמיד תחכה לך בפינה להעמידך במבחן.,
לי באופן אישי ספורט מאוד עוזר להעביר את התהליך,גם מעלה מצב רוח וגם אין עלייה במשקל אלא להפך אפילו ירדתי.
השד לא נורא , אבל בתוכי תמיד אפחד ממנו כאדם מעשן ולא ארצה לחזור לשם שוב.
בהצלחה לכל מי שמנסה ונגמל מסיגריות,ללא ספק צעד משמעותי וחשוב לכולנו.


תגובות

וואו, כתבת כל כך יפה, ובאופן אישי, ורואים שגם אם עבר רק חודש, זהו חודש מלא בתובנות ושינוי מחשבה.
תודה על השיתוף.

נילי-בראון
04/03/16 10:56

הי, ברוך הבא לקהילה ותודה על השיתוף והטיפים לכולם. עברת תהליך- צעד אחר צעד...זה נותן זמן להפנים  כל שלב ולעבור שינוי שיש לו בסיס. על הבסיס הזה אפשר לבנות הרגלים חדשים כמו ספורט ודרך מחשבה חדשה שמתמקדת במה שהרווחת מהשינוי. עלית על דרך. יישר כוח :))

עופר11
04/03/16 18:09

היי
כיף לקרוא את הפוסט שלך ...במיוחד המשפט שמתחיל "באתי עם רצון .....ולא האמנתי ..." שמלמד את כולם שאם יש רצון להתחיל תהליך מצליחים .שיש כוח רצון כל התעצומות נפש מצטרפות תוך כדי ויחד מצליחים בתהליך .
בהצלחה ✌