מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
עוגית

עוגית

מנהל קבוצה
28/11/13 12:48
2 תגובות

היי. אז אני אהיה הראשונה להיעזר בקבוצה :) זה בסדר אם לא יגיבו כל כך אנשים בדרך כלל עסוקים בשעות האלה.

אז בימים האחרונים כמעט כל בוקר הייתי אוכלת את הארוחה שהיא קבועה ובגודל סביר, אמורה להשביע אותי... ואז אחרי שעה וחצי עלה לי צורך לאכול אגוזים שזה בריא אך משמין. זה סבבה לאכול אגוזים אבל אני לא מסוגלת לאכול כמה! אז רצוי להימנע מהם ולחכות לארוחה הבאה (שהיא לא עוד הרבה זמן). אם הדיבורים שלי טריגריים מדי תגידו לי ואני אסנן לפעם הבאה, אין לי מושג.

אני נורא רוצה שזה יהיה היום הראשון שלי ללא בולמוסים והקאות הגוף שלי כל כך חלש. גם לפני כמה ימים התגלגלתי במדרגות (חח) והגוף שלי ממשיך לכאוב מאז (יש לי בריחת סידן קלה).

אני במתח בגלל הלימודים. יש מלא מה לעשות וככל שיש יותר עומס ככה אני יותר דוחה וככה יותר בורחת לאוכל ולהפרעה.

אז עכשיו מחליטה לנצח את הפחד ולנסות לשבת ללמוד. אתחיל מכמה דקות. בתקווה שזה יימשך ליותר.

מעצבן להרגיש כאילו אתה חי מארוחה לארוחה. ברור שאני לא אוכלת מספיק ומרעיבה את עצמי. אני אשתדל גם לאכול קצת יותר היום וקצת יותר מזין.


תגובות

לולי8
28/11/13 14:43

מתחברת מאוד לקטע של הלימודים. גם אני בלחץ מהלימודים וזה נותן לי "תירוץ" לברוח להפרעה כי ברגע שיש בולמוס אני מתעסקת אך ורק איתו ולא צריכה לחשוב על הלימודים בכלל.

עוגית
מנהל קבוצה
28/11/13 19:39

מוזר, לא קיבלתי התראה שהגבת לי. :) אני תמיד מצטערת שאני מבזבזת את הזמן שלי דווקא על בולמוס ולא בדרך אחרת כמו לראות סרט או סדרה... נראה לי עדיף על לבלות עם הראש באסלה עם דמעות בעיניים או להיות בחרדה שיתפסו אותך לוקחת אוכל מהמקרר.
גם אין סיבה שנפגע בבריאות שלנו או אפילו בשלוות נפש בגלל לימודים. ציונים גבוהים פחות או יותר לא יקבעו את העתיד שלנו וכמה נהיה מאושרות ומצליחות! בטח אם נהיה חולות ומדוכאות ובודדות...

מתח זה בעיה וטריגר רציני. את יודעת מה עוזר לך להירגע? להרגיע את הגוף, את המחשבות?