מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
28/11/13 23:14
3 תגובות

היי חברות, ישר כח על על פתיחת הקבוצה... אז לי היה יום קשה!!! בבוקר היה מצוין, קמתי למכון כושר והעברתי שם את זמני, השעה 14:00 הגיעה אליי החונכת לארוחת בוקר, כמובן שהיה לי קשה... יש לי בתפריט יוגורט שהוא מהווה טריגר עבורי, הארוחה כ\"כ משביעה והיוגורט הזה תקוע לי, ביקשתי מהדיאטנית להוריד לי אותו אך אין לי עם מי לדבר... אמרתי לחונכת שאני לא מסוגלת לגמור ואני פוחדת להקיא כי אני ארגיש נורא שאוכל אותו, אך היא אמרה שאין לה סמכות להוריד לי אותו ושאני צריכה לאכול אותו, אז אכלתי... ואמרתי לה שאני מרגישה זווווועה. אחרי שהלכה היה לי בולמוס מטורף וכמובן שהקאתי... וגם אח\"כ היה לי בולמוס נוסף כי כעסתי שהקאתי, ושוב הקאתי... וזה מה שהיה היום!!! מאוכזבת מעצמי, כי זה יותר משבוע שאני מקיאה ברציפות בלי יום מנוחה כל יום כמה פעמים:-( מתיש מתסכל מייגע מדכא!!!


תגובות

נולדת-מחדש
28/11/13 23:28

אוי ויי
עצוב לשמוע
ליבי בוכה איתך ובשבילך
אכן מסכימה איתך, מתיש, מתסכל, מייגע, מדכא

עוגית
מנהל קבוצה
29/11/13 1:42

היי. גם אני מצטערת... (ואגב גם לי היה יום רע) מעצבן שהדיאטנית לא מוכנה להוריד את היוגורט. וגם זוכרת שכתבת איפשהו על בולמוס של יוגורטים והיה לי קצת מוזר לחשוב על זה אם לומר לך ת'אמת! אצלי יוגורט זה אחד המאכלים הכי בטוחים שגם גורמים לי להרגיש שבעה וגאה בעצמי שאכלתי משהו בריא (דל שומן ומלא חלבון קל לעיכול וזמין לגוף) אז מעניין למה יוגורט זה אויב הציבור מספר אחת אצלך. :) בכל מקרה הדיאטנית אטומה שלא מקשיבה לך. היה לך משהו אחר להציע לה במקום הקלוריות של היוגורט? אולי היא מצפה לחלבון. אולי תשתי חלב סויה במקום? סתם הצעה. על מה חשבת?

עוגית
מנהל קבוצה
29/11/13 1:45

ואל תתייאשי... הסיוט הזה ייגמר בסוף. אני מקווה שאצלי תהיה הקלה עם שינוי תרופתי. רק צריכה להזיז את עצמי ולקבוע תור לרופא בהקדם.