מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
אנונימי
אנונימי
01/12/13 19:11
5 תגובות

אחרי כמה ימים טובים ורגועים...בולמוס מטורף. החג הזה הסופגניות. איך שכולם מסתכלים שאת לא אוכלת. אז אכלתי כי לא היה נעים המבטים אבל אז..זה רק היה הפתח לבולמוס המטורף,. כל כך צפיתי את זה מגיע..מסופגנייה אחת לכל המקרר והארונות במטבח.

הלוואי שזה כבר ייגמר!!! לאיכולה עם זה יותר נמאס נמאס נמאס


תגובות

נולדת-מחדש
01/12/13 19:36

החג הזה באמת נורא, מחר יש ערב לביבות, והתכנון שלי היה לא לאכול, כי למחרת יש דיאטנית ולא רוצה לראות שאולי עליתי במשקל. אבל איך אוכל לעמוד בהחלטתי, כשכולם מסביבי יזללו בהנאה.. וכל הבית יתמלא ריחות מגרים?!

נולדת-מחדש
01/12/13 19:52

ועכשיו עברתי במקרה במטבח ועל הדרך לקחתי אגס...
אוף איתי כבר החלטתי שסיימתי את האוכל להיום...
בא לי להקיא...

עוגית
מנהל קבוצה
01/12/13 22:39

מבינה אותך. הכי נמאס. לדעתי תפרגני לעצמך על הימים הטובים שהחזקת מעמד. ותאמיני שבעזרתך והכוחות שלך (ובעזרת כוח עליון :) הנפילה הבאה תגיע אחרי הרבה יותר זמן.
אני מכירה כמה קשה לעמוד בלחץ של אנשים לאכול. גם כשהם לא אומרים מילה ורק מסתכלים עלייך. ואת קוראת להם את המחשבות (שאגב יש מצב שלא קיימות). הפחד הזה שישפטו אותך... שיתייגו אותך כחולה (האמת שאני אישית הרבה אחרי זה). אבל יש משהו יותר חשוב מדעתם של אחרים וזאת את והבריאות שלך והאחריות שאת לוקחת על עצמך לא להקיא. אני יודעת שיש מאכלים שאני יכולה לאכול רק בסיטואציות מסוימות מאוד רגועות או בכלל לא, בשלב הזה של ההחלמה שלי. ככה זה כרגע. אולי זאת מסקנה לאמץ גם בשבילך? הלוואי שמחר יהיה יותר טוב. תהיי חזקה!

עוגית
מנהל קבוצה
01/12/13 22:40

נולדת כל הכבוד שאכלת אגס! וכל הכבוד שלא הקאת! :) ומקווה שאכלת עוד היום...

כולינה
02/12/13 16:09

היי לולי, לעולם לעולם לעולם אל תאכלי כי לא נעים מאחרים, מה שקורה בסוף האחרים נהנים ואת סובלת! מבינה את הטירוף הזה שאחרי סופגנייה חיפשת את מי לבלוע ולגרוס, מוכר, מוכר מאוד.... עדיף לא להתחיל כי זה בטווווח לא ייגמר, סופגנייה???? שנים לא אכלתי, וכשאכלתי הקאתי.... בגלל זה ברחתי מהבית לא להיות שם בחג עם כל התבשילים והמאפים, צריך לדעת מתי להתרחק... אתמול היה נורא אבל היום זה יום חדש!!! מקווה שהיום שלך הוא יום טוב:-)
ולך נולדת.... אגס זה כלום!!! ואל תחשבי על להקיא אפילו, תיזהרי, זה ממממאוד ממכר!