מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמבקשת עזרה מיידית תקופתית

מבקשת עזרה מיידית תקופתית

28/05/17 0:50
11 תגובות

שלום,
אני חושבת שאני זקוקה לעזרה מיידית-תקופתית.
אני פוסט-טראומטית, בת 36, חיה עם אמא שלי, אחותי, בעלה והתינוק שלהם.
כל חיי ספגתי כמה סוגים של אלימות. מילולית ופיזית מהוריי. שמעתי כמה אני דפוקה. ממי? ממי לא.
היום אני שונאת את עצמי.
החל מגיל 9 חוויתי מעשים מגונים מבן-דוד שלי, שגדול ממני במספר שנים. זה נמשך עד שהתבגרתי.
לאחרונה גיליתי שגם אחי, חווה ממנו את אותה התעללות.
כשהייתי בת 13, עברתי בעילות ע״י בן-דוד מהצד השני.
והשוס הגיע כשהייתי בת 33 - אונס אכזרי ע״י מישהו שיצאתי איתו.
למרות כל מה שאני מספרת, הצלחתי לבנות לעצמי חברויות, מסגרת של עבודה יציבה אבל מאז האונס הכל התפרק אני מתבודדת, ההרס העצמי שלי מתגבר ואני פוגעת בעצמי במו ידיי ומכשילה (ללא שליטה) כל הזדמנות למצוא מקום עבודה יציב ולהחזיק בו.
אני בחוסר תפקוד משווע.
אני חווה הפרעת שינה (ישנה עד הצהרים) ואכילה (אוכלת הרבה או שלא אוכלת בכלל) והדכאון משבש לי את השגרה.
מה גם, אני בוחרת במקומות עבודה שהם מתחת ליכולות שלי ולרמה שלי.
אני מרגישה שהמקרה שלי נופל ״בין הכסאות״.
מטופלת אצל פסיכיאטרית וטופלתי במחלקת אשפוז יום של מחלקת טראומה אבל זה לא התאים.
אני אשמח לעצה. אני מרגישה שטיפול נכון יציל לי את החיים.
אני מרגישה מתה. הרצון האמיתי שלי הוא למות ואני עושה דברים פאסיבית על מנת להגיע לשם.
לעזרתכם - אודה.


תגובות

אאאא31
28/05/17 8:48

וואי, בא לי להכנס בכל מי שנגע בך! אנשים רעים... אל תתני לאף אחד להרוס לך את החיים, אם את פה.. אז כנראה יש סיבה, ולא נולדת לסבול.. תאמיני שעוד יום אחד יהיה טוב!!! אני יודעת שזה לא קל, אבל תנסי להאחז בזה. את עברת התעללות, אבל מגיע לך טוב!!

מופי
31/05/17 15:54

עצוב לשמוע את כל הסבל הנוראי. טבל נפלא לראות איך את נאחזת בחיים ומחפת עזרה. אני מבינה שאת בעצם נפגעת גילוי עריות קודם כל. אולי תפני למרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית ותתייעצי איתן? יש גם את לוטם, בבית חולים איכילוב...... שזה טיפול ללא תשלום... במרכז בטח יספרו לך יותר.... מחזיקה אצבעות

Me
03/06/17 20:27

תודה רבה על העזרה. פניתי למרכז. הרגשתי שהן מפנות לי עורף כי אני נראית נורמלית (בחורה מן השורה). אני פוגעת בעצמי כשאני לבד, מתפרצת במקומות עבודה וסובלת מהרס עצמי. אני אנסה לפנות ללוטם. אני פשוט זקוקה לפסיכולוג/ית תותח ושיהיה לו מספיק אכפת ממני.

Me יקרה, התמודדת עם סבל וטראומות רבות, ומרשים לקרוא שהצלחת להתמודד עימן שנים רבות, זה מראה על הכוחות העצומים הקיימים בך! את מרגישה שאת נופלת בין הכיסאות ומתקשה למצוא טיפול המתאים לך, אשמח לנסות לחשוב איתך - תסכימי לפרט אילו טיפולים עברת? מה הרגשת שעוזר (אפילו קצת) ומה פחות? אולי יש לך בדמיון תמונה של הטיפול שיעזור לך? כמו שכתבה לך מופי יש מרכזים המתמחים בנפגעות תקיפה מינית, ואכן מאוד מומלץ להעזר בהם. אשמח לנסות להכווין אותך למרכז הקרוב לאיזור מגורייך, ומרכזי הסיוע יוכלו גם הם לכוון.

Me
03/06/17 20:44

תודה רבה על הסיוע. הייתי בטיפול אצל עו״ס באופן פרטי במשך 3.5 שנים, אני מרגישה שהבטחון שלי עלה אבל לצערי, אף אחת מהבעיות שלי לא נפתרה. הגעתי אליה דרך המלצה של המרכז לנפגעות. בחודשיים האחרונים ניסיתי טיפול חדש, המשלב טיפול קבוצתי לפוסט-טראומתיים עם טיפול פרטני. הטיפול הזה הוא אינטנסיבי, 3 פעמים בשבוע, הוא משלב גם טיפול בסדנאות. אמנות, כתיבה ועוד. בהתחלה, התחברתי אבל אז נחשפתי וסיפרתי על הדיכאון שלי והפרעות האכילה בקבוצה וכל מה שאני עוברת וגם גיליתי דברים נוספים קשים על המשפחה שלי וחוויתי שם משבר גדול. חשבתי שזו הדרך לטפל בעצמי, להיחשף, אבל כנראה שזה הפריע למשתתפים אחרים וזה גרם לאחרים לריב איתי. הרגשתי שחוויתי שם אלימות מילולית ושהמטפלים נתנו לזה יד. אולי גם אני אשמה במשהו שם. בהתנהלות. בתגובות. אני עוד לא ישבתי עם עצמי לנתח. אני מקווה למצוא טיפול פרטני, מטפל/ת שיהיה להם אכפת ממני ושיחד יגרמו לי לעלות על דרך המלך. אני יודעת שמדובר בעבודה קשה שלי. אני צריכה הכוונה, שיחות פרטניות בנוסף למעקב הפסיכיאטרי. שוב תודה .

ראובן-4
02/06/17 11:01

Me מאוד קשה לראות מה את עוברת, אבל עצם זה שבאומץ רב את כותבת כאן מוכיח שיש בך כוחות ורצון לחיות, את צריכה לנקות את הראש באיזו חופשה במקום רחוק, לא חייב להיות יקר, במידת האפשר להחליף מקום מגורים ועבודה, לתת לזמן ולגורל לעשות את שלו, אבל טיפה לעזור

Me
03/06/17 20:46

תודה רבה. אין באפשרותי להחליף מקום מגורים כרגע, זה חלק בלתי נפרד מהבעיה. גם עבודה אני מתאמצת שלא להפסיד. אני בקושי מתפקדת.. אני יודעת שברמת העיקרון הדברים האלה עוזרים. אלה השלבים הבאים. אני בהחלט אעשה מאמץ ליישם.

חנילה
03/06/17 22:43

יש טיפול פרטני טוב לפוסט טראומה ע"י E. M.D.R וכן ע"י SE שעוזר בהרגעת תחושות גוף. שווה לחפש מטפל/ת שבקיא בכלים האלו. יש גם את המרכז לטראומה בירושלים, אולי יוכל לעזור לך, יש שם את גבק גפנית אגסי שממש מעולה בתחום !

מצטרפת לדבריה של חנילה לגבי EMDR ו-SE, אלו שיטות מוכחות ויעילות לעבודה על טראומה עם זאת, הן מסע לא פשוט לעבור, בוודאי לא כשמדובר בטראומות מרובות כמו שסיפרת עליהן Me ממליצה לך לקרוא עליהן ולראות מה דעתך

אמיר-חיים
06/06/17 14:23

תרגישי טוב :embrsd:

Me
17/06/17 14:30

תודה!