מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהקצת עידכון....

קצת עידכון....

03/08/17 23:16
14 תגובות

היי
אז חשבתי לעדכן קצת מה קורה איתי לאחרונה... בשבוע הבא אני נכנסת לשבוע ה-6 של הציפרלקס, ותהייה לי פגישה עם הפסיכיאטר למעקב ראשון..
חייבת להגיד שהתחושות נשארו כמו שהיו-רק הכעס התחלף לאדישות. העייפות היא בלתי נסבלת. עדיין אין תאבון. מתעוררת לפני השעון המעורר. עדיין אין חשק לצאת לפגוש אנשים, או לצאת עם בחורים, ואין חשק מיני. מפחדת לעשות דברים- כבר שבוע לא הלכתי לקנות לעצמי אוכל בסופר כי זה מלחיץ אותי ואני מתעצלת (אין לי מושג למה). למלא דלק באוטו. להחליף נורה. כל מיני דברים בסיסיים שלא אמורה להיות לי בעיה. אני בטח נשמעת דפוקה כל כך....

אבל, השבוע הפסקתי ללכת למטפלת שלי! בפגישה האחרונה סיפרתי לה שהלכתי לנסות מסאג׳ טיפולי (הלכתי למעסה שמטפלת בשיטה שמתמקדת בגוף-נפש ואיך נגיעות במקומות בגוף יכולות לשחרר דברים בהרגשה ולהשפיע על המצב רוח. אישה מדהימה) ישבנו בשקט איזה כמה דקות והיא קלטה אותי ואמרה לי שאפשר שנעשה הפסקה אם אני מרגישה שאני באה בכוח, ושאולי אני בתקופה שאני לא רוצה כ״כ לדבר ואפשר לפנות לטיפול מסוג שונה כמו באמת טיפול במגע. וכ״כ הוקל לי לשמוע אותה אומרת את זה כי כשזה בא ממנה פתאום זה לא נשמע כזה נוראי...יש בזה היגיון?
מצד אחד אני חושבת שטיפול בשיחות זה די חובה, ויש לי המון מה להגיד ולשתף... מצד שני באמת לא הצלחתי להיפתח ולהגיד באמת מה שהסתובב לי בראש...אז החלטתי שכרגע אני אפסיק ונראה מה יהיה. ואמשיך עם המסאג׳ הטיפולי. כשהייתי שם השבוע זה היה סשן של שעתיים (!!) ויצאתי משם בהיי מטורף.
וסוף סוף עשיתי השבוע יוגה, אחרי חודשיים שלא מצאתי לזה זמן... ואני מתחילה לחפש פתרונות חדשים.. ככה מרגיש לי. עוד כל מיני דברים שקרו\יקרו בקרוב ופותחים איזשהוא ערוץ חדש לטפל בי.. שמגיע ממקום קצת יותר רגוע ופחות אומלל. אז זה נחמד.
ואולי לעלות קצת את המינון של התרופות יכול לשפר את זה קצת יותר...


תגובות

עינת-123
04/08/17 0:29

בהצלחה בדרך

עינת-123
04/08/17 0:33

כתבתי המשך ארוך שמשום מה לא נשאר. . על האפשרות אולי לקבוע עם הפסיכו תרפיה פעם בשבועיים? בשביל שתהיה רשת בטחון וזה לא ינתק, גם אם רוב הפסיכולוגים לא אוהבים אץ הרעיון כי הוא לא מאפשר טיפול. אבל רשת בטחון היא סופר חשובה בעיני, בתור מי שגררה תקופות בלי לפנות למטפל, בטח כשאין כח להחליף נורה או למלא דלק .. אז ליצור קשר עם המטפל? !

לא.יודעת
04/08/17 19:23

יש לי ולה קשר קרוב ואני מאמינה שאם ארגיש צורך אשלח לה הודעה ואפגושאותה. במקרה היא גם גרה ממש קרוב לאיפה שאני גרה. אז זה ממש נוח

פרציפלוחי8
04/08/17 19:39

הי לא יודעת, רק רציתי לומר שאת לא נשמעת לי דפוקה בכלל... לגמרי אנושית ומורכבת. אני סובל מהרבה מהתופעות שציינת בעצמי..

לא.יודעת
05/08/17 13:40

מאיזה תופעות? גם אתה נלחץ למלא דלק באוטו? :) נראה לי שהדפקה הזאת שמורה לי חחח סתם.. תודה זה גורם לי להרגיש קצת פחות דפוקה!

מופי
05/08/17 1:55

מקסים. כל הכבוד על האומץ!!

לא.יודעת
05/08/17 13:40

333>

שלום לך יקרה. ראשית כל הכבוד על היוזמה והיצירתיות למצוא טיפולים שעושים לך טוב. שנית, בעניין טיפול אין חוקים.... אם את מרגישה שהטיפולים האלטרנטיביים מצמיחים אותך ועושים לך טוב אז כנראה זה מה שהנפש שלך זקוקה לו עכשיו. נשמע שהפסיכולוגית שלך מאוד פתוחה ומוכנה לקבל את העובדה שכנראה כרגע פחות מתאים לך טיפול מילולי.... וזה בסדר. נסי לבדוק אם אכן ישנה אפשרות להיפגש על בסיס של פעם בשבועיים אולי דווקא המרחק בין המפגשים והתנסויות אחרות שיהיו לך בין לבין יגרמו לך להיפתח יותר. מה דעתך?

לא.יודעת
07/08/17 1:35

מסכימה איתך, רק מחכה לדחף הזה של לרצות לשתף באמת מהלב, כי כרגע אני מצליחה להשלים את זה דרך שיחות עם חברים וכו׳ ואומנם זה לא שיחות שנכנסות לעומק הכואב אבל זה מה שמספיק לי בינתיים. תודה 3>

לדג-ר
06/08/17 2:42

את במצב מצוין. זה לא שהפסקת לטפל בעצמך לחלוטין. הלכת לטיפול שונה, עשית יוגה, את עדיין לוקחת תרופות... כל עוד את עושה דברים בשביל עצמך, זה נשמע מצוין. מקנא בך.

לא.יודעת
07/08/17 1:36

היי.. אין בכלל מה לקנא, בטוח זה נשמע יותר זוהר ממה שזה באמת.... מאוד קשה לי לקבל החלטות וכל דבר שעשיתי היה אחרי התלבטויות כאלה מתסכלות...עד שהלכתי על זה...(: שבקושי היה לי חשק..העיקר שזה קורה

מופי
06/08/17 14:33

לא יודעת. אני קוראת שוב זה באמת נשמע משמח ואפילו נותן השראה. אולי את יכולה לשנות כבר את כינוייך ללפעמים יודעת(: איזה כיף. לי אישית נותן כוח ומזכיר שלא כל מה שנמצא רואים ושבמנהרת החיים יש פיתולים ועיקולים שמאחוריהם מסתתרים כל מיני דברים, ולא כולם בהכרח רעים. יישר כוח. תמשיכי.

לא.יודעת
07/08/17 1:39

היי, שמחה שזה נותן לך השראה! מצחיק איך הדברים מתגלגלים..תודה! אני לפעמים יודעת אולי.. (:..מקווה להמשיך.

מופי
07/08/17 3:11

כן. ככה הדברים מתגלגלים(: מאחלת לך שיהיו לך כוחות להמשיך בתהליך הנפלא הזה