מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדההימים בלי הריטלין קשים לי

הימים בלי הריטלין קשים לי

10/08/17 18:47
14 תגובות

וגם אלה עם כן

אני ביום כן יום לא

ואם אני לא ישנה המון - לפחות עשר שעות או שתים עשרה שעת, הראש לי מעוך כמו עפיםון שדרכו עליו.
חוצמזה אני עצובה כי....

הכלבה שלי מאוד מאוד חולה.
אני יודעת שזאת תחילת הסוף.
קשה לי. עצוב. עצוב לי שעצוב לה.

אני מנסה לא לחשוב על העתיד אבל פוחדת מה יהיה כשאםסיק לגמרי עם הריאלין.
לא רוצה לרוץ לשם.
כרגע הגוף והנפש מסתגלים ליום כן יום לא.
מנסיוני תוך יומיים שלושה אני אמורה להרגיש יותר טוב.
חמעשה כבר בטח הרבה יותר טוב בהשוואה למה שהיה לםפני כמה חודשים כשניסיתי להימנע ליום אחד מהריטלין.

אני לא יודעת למה אבל אני רוצה לבכות.
יש לי כל כך הרבה אהבה לתת.....


אנ צריכה עוד סבלנות לתהליך.
אני מאמינה שאני בדרך הנכונה.


תגובות

לא.יודעת
10/08/17 20:04

מופי... זה נשמע שאת יודעת בדיוק מה את צריכה. וכייף שתמיד את כותבת דברים אופטימיים וחיוביים. הלוואי שיכולתי לראות את האור בתוך החושך כמוך. מקווה שיעבור מהר. שולחת חיזוקים..

אור-קורן
10/08/17 20:17

מופי- ממה את סובלת שנאלצת לקחת רטלין?

מופי
10/08/17 23:34

את כזאת מותק לאיודעת. את תמיד כותבת לי דברים חיוביים ומחזקים. והשיקוף הזה כל כך חשוב לי, כי זה מראה לי שאני באמת עוברת שינוי. פעם השחור היה שחור בלי גוונים בלי חצאי ורבעי טונים השחור היה שחור נקודה. סימן קריאה! ועכשיו באמת יש בו גוונים. זה בדיוק מתחבר לי לשיחה שעשיתי עם רוי היום (רוי הוא הבחור המקסים שעובד על להקים קבוצת תמיכה למדוכאים, שהוא בתוכם) שאני חושבת שאולי זה לא גזירה משמיים הדיכאון (שלי לפחות) וזה עם המון המון עבודה פנימית ואחרת מצידי. תודה רבה רבה.

היי מופי, מצטערת לשמוע על כלבתך, מקווה שאת מצליחה (על אף הקושי הנוכחי) להנות מהזמן שלכן יחד. תחזיקי מעמד בימים הקשים של השינוי

מופי
10/08/17 23:36

שיר, תודה. כבר כמה חודשים אני צופה בה ומנסה למצות כל רגע של אהבה. מה שכואב שעכשיו יש רגעים שהיא כאילו לא מזהה אותי והיא מפחדת ממני, כאילו אני מישהי שבאה להרביץ לה או לפגוע בה, וזה שובר לי את הלב, כי אני יודעת שהיא באה מעבר נורא קשה, ואני כל כך רוצה שבמה שנשאר לה יהיה לה טוב ומוגן ושמור.

מופי
10/08/17 23:38

אור קורן, ךא יודעת למה אי אפשר להגיב לתגובה שלך... אז עונה לך כאן... הכול קשור לדיכאון ולתשישות הכרונית

לי.li
11/08/17 0:30

הי מופי, את נותנת הרגשה כאילו את זו שצריכה חיזוקים, אבל בת'לכס את זו שנותנת כוח. לי את נותנת המון כח!! באמונה שלך בעצמך, בדרך שלך. החיוביות שלך נותנת שפיות. את קצת מדבקת באופטמיות... אני מאמינה בך !! תרגישי טוב.

מופי
11/08/17 19:00

לי יקרה, וואוו, זה גם פידבק שאני לא רגילה אליו ומאוד משמח אותי. לחשוב שיש כוח בקרקעית. תודה רבה רבה

כאב-שחור
11/08/17 10:11

עם כל הקושי ואת נשמעת כ״כ חזקה ,לא כל אחד ככה , תשתמשי בחוזק הזה שלך להמשיך.

מופי
11/08/17 19:04

תודה רבה רבה

מופי יקרה. מחזקת את מה שאחרים כאן כתבו לך יש בך המון אהבה וכשאת נותנת אותה את מצליחה לגעת לנחם ולמלא אחרים. למרות הקשי והכאב שאת נמצאת בו זכרי שיש בך אוצר וישנם הרבה אנשים שיכולים להרוויח ממנו. חשבי מה את רוצה לעשות בעתיד ?, איך היית רוצה שחייך יראו? מה הכי גורם לך להתמלא?

מופי
13/08/17 1:55

אורית יקרה. למה בעתיד?... זה כבר בהווה. (: אני עוסקת בתחום שהוא הכי משמעותי לי בעולם וזוכה בו לתת אהבה ועושה דברים ממלאים. ממלאים מאוד. יש משמעות לחיי. אין לי מסםיק קשרים קרובים. רוצה אהבה.

מתעניינת2
10/09/17 0:32

מופי מאחלת שהכלבה שלך תרגיש טוב במהרה, וכן שתמשיכי להיות חזקה בדרכך לגמילה מהרטלין, את נותנת השראה וכוח לסביבה שלך, ונראה לי שתצליחי בגדול לעבור את התהליך, יחד עם הקושי שלך יש בך רצון ומאבק בריא, בהצלחה יקירה

מופי
11/09/17 2:38

מתעניינת הי, תודה רבה רבה. והכלבה מתאוששת(: