מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

השורד

22/10/17 19:30
6 תגובות

היי.
שמי רפי, גר בנתניה. עם בעיות בריאותיות המלוות בדיכאון. מתקרב ל50. מעוניין להפגש על כוס קפה ולדבר..פשוט קצת לצאת מה"נוחות" בין 4 קירות..


תגובות

דורית64
23/10/17 22:49

הי רפי, בעיות הבריאות מונעות ממך לצאת מהבית?

רפי.מ
27/10/17 2:20

היי דורית. מורכב ממעט פיזי והרבה נפשי..

היי רפי, קודם כל אני חייבת להגיד שזה מצויין שאתה רוצה לצאת מהמקום שאתה נימצא בו ולצאת מאזור "הנוחות" שלך כמו שאמרת, ולהיפגש ולשוחח עם אנשים זה מצויין!! רק שאלה שככה עלתה לי בראש תוך כדי שקראתי את הפוסט שלך.. כמובן שאתה לא חייב לענות עליהן, אבל מעניין אותי לדעת, מהן הבעיות שגרמו לך לדיכאון? מה אתה מרגיש? מה אתה חווה ביום יום? איך בעצם הדיכאון מתבטא אצלך? וכמה שנים זה כבר ככה? וככה עוד שאלה אחרונה, האם אתה מתמודד עם זה לבד? או שיש לך סביבה תומכת?

רפי.מ
27/10/17 2:30

היי דניאל. המון שאלות☺ ויש סיפור מעניין מאחורי התשובות.. אבל אני ממש מתקשה לפתח את זה כאן, גם מבחינת לא אוהב להיות באור הזרקורים וגם ארוך מדי. בכל מקרה תמיד מעדיף לדבר מול פנים של אדם. קראתי את מה שכתבת לגבייך ויהיה מענין לדעת איך אנחנו מנסים להתמודד. אז במיידה ותרצי: 052-7724737

orly7
16/07/18 15:43

רפי.מ נראה לי שאתה לא מודע לאפשרות של להתכתב בפרטי באתר ולא דרך הפוסט הציבורי כך שחוץ מזה שמתכתב איתך,אף אחד לא רואה את השיחה.

דניאל-סודק
16/07/18 17:48

היי רפי היקר :) אכן אתה מוזמן לפנות אלי כאן בפרטי אם תרצה ולשתף אותי. בנוסף, אני מצרפת לך כאן לינק של קבוצת וואטצ - אפ שפתחנו לפני מספר חודשים, לאנשים הסובלים מתופעות הדומות לשלך. מטרת הקבוצה היא לתמוך האחד בשני, להקשיב, לפרוק, לדבר ופשוט להיות שם ולא להתמודד עם זה לבד. אני אשמח שתצטרף אלינו אם תרצה :) שולחת לך המון אנרגיות חיוביות וסופש רגוע ושליו :) https://chat.whatsapp.com/8VN9ChKB02HGoAwoWyr5zK דניאל :)