מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

מה עושים?

16/01/18 16:30
3 תגובות

הדכאון השתלט עליי.. זה מתבטא בזה שבאים אליי חברים ואני לא מוציאה מילה מהפה.. אין לי חשק לראות אותם בכלל אני הולכת לישון ומשאירה את החברים עם בת הזוג שלי. אין לי חשק לכלום, איבדתי את ההנאה בחיי דברים שאהבתי אין להם חשיבות כיום.. הייתי ספורטאית מצליחה ועליתי 15 קילו בלי לעשות ספורט תוך שנתיים.. אני מזניחה את עצמי אין לי כוח לטפל בעצמי חיצונית.. התייאשתי מטיפולים של שיחות נפש זה לא עוזר לי זה רק גורם לי להרגיש עוד יותר רע עם עצמי.. אני הולכת ומסתגרת בבית.. לא יצאתי מהבית שנתיים אין לי כסף לכלום ואין לי משפחה שתתמוך בי.. חסר לי חברים שהתעניינו בי באמת מכל הלב מה איתי ואיך אני מרגישה וזה לא קורה.. מה עושים?


תגובות

היי יעל, את מתארת שעברת ממצב שבו את ספורטאית מצליחה למצב שבו את מזניחה את עצמך, לא יוצאת מהבית ולא מצליחה להנות משום דבר. מצד אחד את רוצה חברים שיתקרבו, ידאגו ויתמכו, ומצד שני כשמגיעים חברים המפגש איתם מכביד עלייך. האם הפרישה מספורט הייתה קשה עבורך? האם קרה משהו משמעותי בחיים שלך שגרם לשינוי הזה? כתבת גם שהלכת לטיפול בשיחות וזה לא עזר. כל הכבוד שבתוך כל הקושי את מנסה למצוא דרכים להתאושש. אל תתייאשי! נסי למצוא איש מקצוע שיתאים לך. האם פנית גם לרופא?

יעל68
17/01/18 10:12

המפגש מכביד עליי כי הם באים לעשות צחוקים ולא כדי לתמוך. הם לא יודעים שהמצב שלי גרוע, הם חושבים שדכאון זה משהו שחולף והכל בראש ככה הם אמרו לי הם לא באמת מבינים.. חלקם אפילו חושבים שאני סתם עצלנית שצריכה לקחת את עצמה בידיים ולקום.. כאילו שאני יכולה..

יעל יקרה. לפעמים אנשים לא יודעים להגיב למצב של דיכאון. דיכאון זו מחלה קשה ושקופה - אין משהו פיזי חיצוני ולכן קשה לתפוס את עוצמת הכבלים הפנימיים. יחד עם זאת יקרה אני לא חושבת שהחברים הם הדבר החשוב היותר כרגע אלא איך את תופסת את הדיכאון שלך ומה את מוכנה לעשות בכדי לרפא אותו. מה דעתך ?