כמוניזכויות החולההחמרת מצב - פיברומיאלגיה

החמרת מצב - פיברומיאלגיה

18/06/18 20:23
1 תגובות
לאחר תאונת עבודה שהיתה ב-2015 אני מאובחן חולה פיברומיאלגיה, סובל מאוד, כל דקה וכל שניה.
בחצי שנה אחרונה מרגיש החמרה מאוד קשה.
שאלה שלי מה לעשות מול ביטוח לאומי, הרי אני נראה בן אדם בריא, וחזק.
האם מישהו פה עבר את זה ויכול לתת המלצות. תודה !

1 תגובות

סבתוש.1
24/07/18 22:42
היי , אני חולת פיברומיאלגיה ולמרות שלא הגשתי תביעה למל״ל בעניין זה אנסה לעזור כמיטב ידיעתי ; עליך לפנות לראמטולוג שיפרט את הסימפטומים שמהם אתה סובל , להוציא את רשימת כל התרופות שצרכת בשנה האחרונה כ...
היי ,
אני חולת פיברומיאלגיה ולמרות שלא הגשתי תביעה למל״ל בעניין זה אנסה לעזור כמיטב ידיעתי ;
עליך לפנות לראמטולוג שיפרט את הסימפטומים שמהם אתה סובל , להוציא את רשימת כל התרופות שצרכת בשנה האחרונה כדי להקל על תסמיני הפיברו . אני מטופלת גם עי רופאת כאב ורפואה אלטרנטיבית .
ככל שיהיו בידיך יותר מסמכים רפואיים שיעידו על מצבך יהיה קל יותר מול הביטוח הלאומי .
בריאות שלמה . בהצלחה

מנהלי קהילה

שמוליק בן יעקב
שמוליק בן יעקב
עבדתי שנים רבות במערכת הבריאות כמנהל מחוז במכבי שירותי בריאות וכמנהל היחידה הרפואית בחברת אבנר ואני מכיר היטב את מערכת הבריאות, מה הזכויות ואיך אפשר לממש אותן אני פעיל שנים רבות במסגרת האגודה לזכויות החולה- פרטים על האגודה ראו באתר www.patients-rights.org rnrnכמו כן אני מרכז את קואליציית ארגוני הזכות לבריאות - קואליציה של כ- 50 ארגונים הפועלים יחד לקדם נושאים מערכתיים למען החולים ובני משפחותיהם
עו
עו"ד אדריאנה שוורץ
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.