מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).

כאבים בבוהן ימין

20/08/18 14:45
2 תגובות

שלום, מזה 5 שנים (קצת לאחר הלידה הראשונה) שאני סובלת מכאב בבוהן כף רגל ימין. עד לפני שנה היה מדובר בכאב עמום שבא והולך, בשנה האחרונה הוא התגבר יותר. מורגש במיוחד אם הבוהן מבצעת כיפוף מקרי כלפי מעלה, או אם אני הולכת על עקבים (הולכת מעט מאד עם עקבים בשנים האחרונות, ואם כן מדובר בעקבים נמוכים- אבל בשנה האחרונה זה מורגש מאד).
הופניתי פעמיים לאורתופדים, ועשיתי פעמיים במשך השנים האלו צילומי אולטרסאונד שלא ראו בהם שום ממצא רלוונטי (בסיכום מלפני חודשיים נכתב- ללא עדות לסימני קרע, גושים, הצטברות נוזל או ממצאים חריגים אחרים).
חברה אמרה שיכול להיות שאני בכלל צריכה ראומטולוג ולא אורתופד. הגיוני לבדוק גם עם ראומטולוג את הנושא?
תודה רבה, איילת.


תגובות

חלינקה-ש
21/08/18 12:42

שלום איילת, קהילה זו עוסקת בנושא דלקות מפרקים בלבד, על כן יש לפנות לרופא מטפל. תוכלי לנסות להתייעץ בנושא זה עם הצוות הרפואי שבקהילת כאב באתרנו בקישור המצורף. בהצלחה ובריאות!

ניף
03/05/19 22:05

היי איילת,במקרה הזדמנתי לכאן ואינני מבינה מדוע אף אחד מהראומטולוגים המופיעים כאן כמנהלי הקהילה לא ענה לך. תלכי לראומטולוג ותבקשי למדוד לך חומצה אורית בדם,כדי לשלול מחלת גאוט.במקרה שזה גאוט יש לזה פתרונות טובים,גם מבחינת תזונה וגם מבחינה תרופתית,אבל קודם לברר ולשלול או לאבחן בהצלחה