מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

השלמה עצובה

15/11/18 19:43
4 תגובות

חייתי בצורה פסיכוטית בעולם "הנורמלי" כל כך הרבה שנים. בתוך תוכי אני יודע, שלאורח החיים המופרע הזה שניהלתי אין תקנה. כל פרור של שפיות, כל ניצוץ של חמלה ואהבה ,שהופיעו ויופיעו , יהיו תיקון קטן ומאוחר. הם לא יקימו אותי על הרגליים באמת. אולי אפילו יכאיבו יותר. ועל הסיוט המתמשך הזה אני יצטרך להגיד תודה.


תגובות

Gregory7250
15/11/18 20:46

האבסורד זה שהרבה הורים אומרים "בשביל הילדים שלי אני רוצה את הטוב ביותר". הם לא מבינים שהטוב ביותר שהם היו יכולים לעשות זה לא להביא אותנו לעולם הזה.

הבודד
15/11/18 21:02

אני לא אומר את זה, אבל זה שכנראה לא יהיו לי ילדים משלי זאת הקלה. כי בכל צורה שאני מסתכל על זה, אם הייתי מקים משפחה זה לא היה נגמר טוב. אני חושב שאני דוד טוב לשלושת האחיינים שלי, אבל כנראה שאצטרך להסתפק בזה.

בודד יקר. אני מבינה לגמרי את מה שאתה אומר. לפעמים מכאיב יותר לגעת ב״טוב״ מאשר לחוות רע. הרע הוא מוכר, ידוע, מוטרף ללא כללים וסדר. כאוס הופך לטבע שני....האם יש כאן בחירה לדעתך?

הבודד
16/11/18 23:06

יש בחירה, אבל היא בקושי מורגשת ואני מתמודד עם הכל לבד. יש לי נצחונות קטנים שרק אני יודע עליהם, אבל כנראה שקשה מאוד לברוח ממה שנהיה מהקיום שלי במשך השנים. אני חי מיום ליום ולא באמת יודע עד מתי. אולי עד מחר אולי עוד ארבעים שנה.