מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ואלרי אלוש
מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה מנהלת המרפאה לפיברומיאלגיה מרכז רפואי תל אביב (איכילוב)
רן שורר
רן שורר
פסיכולוג שיקומי מומחה (MA), ונוירו-פסיכולוג. בעל ניסיון טיפולי בהתמודדות עם אנשים עם הסובלים ממחלות כרוניות בשלבים שונים בחיים. בשנים האחרונות ריכזתי את הצוות הפסיכולוגי במכון הראומטולוגי במרכז הרפואי איכילוב, ת"א. היום אני משלב עבודה בטכניקות שיקומיות במסגרת מרכז סגול לרפואה היפרבארית במרכז רפואי שמיר. העבודה הטיפולית שאני פוגש כרוכה פעמים רבות בהתמודדות עם שיקום התפקוד לאחר מחלות גוף-נפש, התמודדות עם כאב יומיומי ומציאת כלים מתאימים להתמודדות עם מחשבות שליליות הקשורות למצב.  במסגרת העבודה הטיפולית אני עושה שימוש בכלים טיפוליים שונים שיעילותם הוכחה במצבים של התמודדות עם כאב כרוני, כולל מרכיבים של טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), מיינדפולנס ושימוש בכלים מתקדמים לעיבוד אירועי מצוקה וסטרס בעזרת EMDR.
ד
ד"ר עומר גנדלמן
ראומטולוג, רופא מומחה בכיר, במחלקה פנימית והיחידה הראומטולוגית בתל השומר. אני פועל ועובד בגישה בה הראומטולוג הוא הרופא שמרכז את הטיפול בחולה בצורה הוליסטית ומקיפה.

מובילי קהילה

שרון גור
שרון גור
מתמודדת עם פיברומיאלגיה ותסמונת התשישות הכרונית מזה 20 שנה. מכהנת כיו"ר עמותת אס"ף כ15 שנה.
כמוניפיברומיאלגיהפיברומיאלגיה וLow dose Naltrexone

פיברומיאלגיה וLow dose Naltrexone

7 תגובות

שלום,
אני חדשה בקבוצה וסובלת מפיברומיאלגיה ( אובחנתי לפני הרבה שנים אבל התפרץ בעקבות פריצת דיסק וניתוח גב) עם החמרה קשה בחודשים האחרונים. אני מעוניינת לדעת אם יש לכם ניסיון עם טיפול בLDN עבור פיברומיאלגיה וכאב כרוני. אני מטופלת עם קנביס רפואי לאחר הרבה ניסיונות עם שאר התרופות שהגבתי להם בצורה ממש לא טובה. תודה רבה


Dr Liptan on the LDN Radio Show (2017)

תגובות

This radio show interview covers the diagnosis and treatment of fibromyalgia, focusing on the use of low dose naltrexone (LDN)

היי בוורלי . אני לא יודעת לענות לך בנוגע לתרופה שכתבת , אך כן יכולה להמליץ בתור מנהלת עמותת גוונים של סגול ואחראית תחום הקנאביס בעמותה, על שילוב של טיפולים רגשיים ביחד עם הטיפול בקנאביס . טיפול רגשי יכול להיות קונבנציונאלי כגון שיחות עם פסיכולוג ויכול להיות אלטרנטיבי כגון תטא היליניג , אקסס בארס וכו . במידה ויש לך שאלות בנוגע לזנים ודרכי שימוש בקנאביס את יותר ממוזמנת לדבר איתי . הון בריאות !

תודה רבה

ד-ר-ואלרי-אלוש
מומחה כמוני
מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה מנהלת המרפאה לפיברומיאלגיה מרכז רפואי תל אביב (איכילוב)
06/02/19 13:28

טיפול ב LDN הראה שיפור בתסמינים של פיברומיאלגיה בשני מחקרים קטנים בלבד, ולכן קשה בשלב זה להביע עמדה גורפת כלפי טיפול זה. במטופלים שכבר ניסו טיפולים תרופתיים אחרים מקובלים, הוא מהווה עוד אופציה שאפשר לנסות. במקרה שלך שאת כבר מטופלת בקנאביס רפואי, הייתי ממליצה להתמקד יותר בטיפולים הלא תרופתיים החשובים כגון פעילות גופנית סדירה, הידרותרפיה, טיפולי גוף/נפש כמו טאי-צ'י , מדיטציה וכו'. בהצלחה

תודה רבה

בוקר טוב בוורלי . הרפואה הסינית וטיפול הטווינה - השיטה לריפוי סיני במגע , בהחלט יכולה להקל על מצבך ולשפר לך את איכות החיים הן בפאן הפיזי והן בנפשי , חולים רבים נחשפים מידי שבוע לטיפול זה שעושה עימם חסד רב ונותן להם "אוויר לנשימה" ! בריאות איתנה ושבת שלום .

קוביי
27/09/20 19:21

אשרי האדם המוצא את הכוחות להתמודד עם האירועים שפוקדים אותו