מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

חדשה כאן

08/03/19 16:25
13 תגובות

שלום, אני חדשה כאן. סובלת מחרדה ומדיכאון כל חיי. לפני מספר שנים אובחנה פוסט טראומה וקיבלתי טיפול מתאים שעזר לי לראשונה. היו לי כמה שנים באמת בסדר. באחרונה כתוצאה מחשיפה לעימותים רבים בנסיבות החיים יש לי תקופה קשה מאד, כאבים פסיכוסומטיים בלתי נסבלים ובעיקר בודדה, כי אין עדיין לגיטימציה לדבר על הבעיות שלנו כמו על צינון או על כאבי גב. עצוב לי וקשה לי מאד. מנסה לכתוב כאן, אולי אמצא כאן מקום לעזרה ולשיתוף.


תגובות

Yasi
08/03/19 16:36

ברוכה הבאה. אני מקווה שתמצאי כאן בפורום נחמה ואף תמיכה ועזרה טוב שבאת.

Cantastoria
09/03/19 14:00

תודה רבה. אני רואה שאנחנו באותו הגיל, ופה בנסיבות דומות. אשמח להקשיב ולשתף. נראה שלא כל כך פעיל כאן.

Yasi
09/03/19 18:36

לפעמים פעיל כאן יותר לפעמים פחות. אם זה יקל עליך לשתף, כאן זה המקום בשביל זה.

no-one
08/03/19 20:57

מצטרף ליאסי ברוכה הבאה cantastoria

Cantastoria
09/03/19 14:18

תודה רבה, מסתמן שאין פה הרבה פעילות :(

1ron123
10/03/19 16:00

בוודאי שיש לגיטימציה לדבר... צריך רק למצוא עם מי... את מוזמנת לשתף כאן אבל לא רק... מה שעשוי לעודד אותך הוא שקיבלת טיפול בעברך וזה עזר. זה מגדיל את הסיכוי שמצבך ישתפר בהמשך. איך את מתמודדת? האם הפסקת בעבר את הטיפול או שאת ממשיכה בו גם היום והוא לא מספיק טוב?

היי לך ברוכה הבאה! יש תקופות בחיים שאין יותר כלים וכוחות להתמודד ואז ההפרעות מחמירות. אני מלכת הכאבים הפסיכוסומטיים.. נעזרת כרגע בכדור לחרדה ודיכאון ו 2 תרופות לפיברומיאלגיה למרות שאינני חולה בפיברומיאלגיה אבל הם כדורים שמפחיתים או מעלימים כאבים פסיכוסומטיים. יש מקום גדול מאוד לתקווה אם היית כמה שנים בסדר. אצלי לא היו שנים טובות באמת אלא טובות יותר או גרועות..אולי את צריכה עזרה זמנית. בכל מקרה את מוזמנת לשתף גם בפוסטים וגם בפרטי. יש כאן אנשים נהדרים שתמיד ששים לעזור. מקווה שהזמן יטיב איתך.. לא לאבד אף פעם תקווה!

chooney
30/05/19 1:28

אובחנתי עם פוסט טראומה לפני מספר חודשים (קרוב לשנה, למרות שהיה ברור עוד לפני כן, רק שעוסי"ית אצלה הייתי מטופלת לא רצתה לתת אבחון ונאלצתי לחכות עד שאגיע לפסיכולוג המתמחה בנושא) לאחר מס חודשי טיפול, הייתי צריכה חוות דעת משפטית מפסיכיאטר שנתן אותו אבחון של פוסט טראומה. אני בטיפול כבר מספר חודשים. בקושי יוצאת מהבית חוץ מלטיפולים וכל דבר קטן שמחזיר אותי לתאונה (אנשים שהיו באזור ופתאום ראיתי או שמעתי עליהם, רעש שמקפיץ, סיוטים בלילה וכיוב, או אפילו חוות הדעת הנוספת, הכל מחזיר אותי אחורה. גם הפסיכולוג וגם הפסיכיאטר המליצו על כלב שירות שיכול לעזור ביציאה מהבית. כלב השירות ככ יקר מכיוון שעובדים יחד עם מרכז הטראומה בו אני מטופלת וזה תהליך של שנה וחצי ואפילו שנתיים. אבל אם יעזור לצאת מהבית, אולי כדאי. האם מישהו שמע משהו על הנושא? האם ידוע למישהו על מקומות שעוזרים במחיר הככ גבוה של כלב כזה? (בהנחה(!!) זה מגיע לכשישים אלף שח. אני לא עובדת וחוץ מקצבת נכות לא מרוויחה משכורת). אשמח לשמוע ממישהו שעבר תהליך שכזה. תודה מראש.

אנייזה
28/08/19 20:33

מה הטיפול שעזר לך ל PTSD?

chooney
28/08/19 23:04

הי. כרגע הטיפול היחיד בו אני מטופלת הוא אצל פסיכולוג במרכז המתמחה בפוסט טראומה. בנוסף, הציעו לי להביא כלב המאולף לעזור עם עם הנושא. אצלי הכלב גם אמור לעזור עם בעיות של שיווי משקל וכו. יש הרבה מחקרים על נושא של כלב לסובלים מפוסט טראומה (ויסלחו לי אלו שטוענים שלא סובלים...) אישית בשבילי זה סבל והייתי שמחה לחזור לחיים שהיו לי לפני תאונת העבודה. לא פשוט בשבילי לא לצאת מהבית שנה וחצי, אאכ מדובר בטיפולים שונים כשלרובם, (כמו רופא בהדסה שמדובר במקום המוני) אני לא יכולה ללכת לבד. לא פשוט שאם את לא יוצאת את כבר לא חלק מהחבר'ה אז לאט לאט גם הם נעלמים. ובקיצור, החיים משתנים. אומרים ש EMDR עוזר. לי אישית לא עזר. אבל מנסים דברים שונים. שיהיה הרבה בהצלחה!!

אנייזה
29/08/19 0:25

החיובי אצלך שאת יודעת מה הטראומה שעברת ולפי מה שמשתמע עברת טראומה אחת שבה את מטפלת בהצלחה וכול טוב

chooney
29/08/19 2:19

הוראומה מורכבת ממס גורמים. התאונה אכן היתה מה שהחלה הכל אך כל בעיות הבריאות שהחלו מאז, שבירת הגב, ניתוח בעמוד השדרה וכל השיקום שעדיין לא נגמר, וסיכוי גדול שלא אחזור לעולם למה שהייתי מבחינה פיזית, לא עוזרים כך שמצד אחד את צודקת אך מצד שני, הבעיה הפיזית, מבחינתי זו טראומה נוספת. אני קוראת לזה טראומה על טראומה. אני מבינה שאצלך זה שונה?

אנייזה
29/08/19 21:15

כן אצלי זה גם שרשרת של טראומות ...שהחלו בגיל שנתיים גיל שאינני זוכרת ..מסובך להודעות אך אצלי הטראומה בגיל שנתיים לא טופלה ..ואז בגיל 14 עברתי מספר טראומות בו זמנית -שמן הסתם הובילה גם לבעיות ''בריאות'' -אנורקסיה ודיכאון וטופלתי לא כמו שצריך והמשך יבוא ...מה שנקרא