מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמריר לי מריר לי

מריר לי מריר לי

21/03/19 10:51
11 תגובות

העולם שייך לחזקים למצליחים ולממליטים ואני לא כמוהם...מלקטת פירורים שאף פעם לא משביעים. טוב מותי מחיי. איזה חיים עלובים לראות שמחות אצל אחרים ולהרגיש כמו משה שלא יגיע לעולם אל הארץ המובטחת.


תגובות

אווה-חי
21/03/19 11:22

הי יקרה כמה חבל שרע לך ואת סובלת.... מהי בשבילך הארץ המובטחת? אושר? גם אני לא תמיד מאושרת.... למרות שאני מודה שבד''כ דווקא כן... אני לא הולכת להמליט שום דבר ובעלי יודע זאת מלפני שהתחתנו... אפשר להיות בקשר עם ילדים ולאהוב ילדים גם בלי המלטות... מקווה שאת עובדת או לומדת וגם בטיפול... אווה.

ליהי8
21/03/19 15:08

טל אהובה , קשה לראות את המילים הללו .. את חייבת להתעודד ולהיות יותר חזקה .. למצוא את הנחמה בדברים מסויימים. מה שפעם היה עושה לך טוב.. מה שמרגיע אותך.. "אין יאוש בעולם כלל" ככה למדתי. אם את לא מטופלת וצריכה עזרה מקצועית.. הכרתי אדם בשם סלבה.. פשוט מלאךךך.. אין דרך להסביר כמה שהוא עזר לי...הוא מומחה NLP - שיטה ייחודית להעלמת הפחדים והחרדות ללא תרופות.. עברתי לילות ללא שינה , לא היה לי חשק לקום בבוקר לא לאכול לא לדבר ולא לפרוק לאחרים , הבנאדם הזה פשוט הציל אותי מעצמי .. מההרס העצמי שהיה לי. גרם לי להאמין שיש עוד תקווה לחיים .. והיום אני כמו חדשה. אז תאמיני שאת יכולה ואם את רוצה בכל זאת עזרה אז זה האתר שלו http://bit.ly/2EUPbcZ והפגישה הראשונה היא בלי כסף תנסי מאמי אולי זה יעזור לך כמו שזה עזר לי.

טלטולה
21/03/19 15:42

תודה

לונגלי
22/03/19 12:58

הי טלטולה בואי תנסי להנות ממה שיש ולהתעלם ממה שאין אפשר להנות אם מרחיקים מחשבות ודאגות ונהנים ממה שיש לחיות ולהנות תשקיעי במה שיכול לגרום לך לרגע של אושר ורגעים יהפכו לשעות ושעות לשבועות :tmbsup:

עגנון
22/03/19 14:27

אסור לחשוב רעות על חיינו. החיים יפים וחשובים וצריך לנצל אותם. באנו לעולם להילחם בקשיים ולנצל את מעלות החיים. אני מאמין שלכל אדם יש כוח לפעול ולשנות. אהבי את עצמך, האמיני ביכולותייך והתחילי לשפר.

Daniel17
22/03/19 14:27

רוצה לדבר קצת?

1ron123
22/03/19 18:07

הי טלטולה, אפשר להרגיש את הכאב שלך דרך המקלדת... חיבוק חם מאיתנו הוירטואלים. אגב, ספרי למה את חושבת שתשארי ללא זוגיות?

טלטולה
22/03/19 18:09

זקנה..שמנה....ללא כישורים לאינטימיות...מספעק סיבות?

שקט-נפשי
22/03/19 18:54

בת כמה את אני בת 65

עגנון
22/03/19 19:19

חשוב לעבוד על הבריאות והתקינות של הגוף, אבל הנפש יותר חשובה. תאהבי את עצמך ותבטאי את מעלותייך הנפשיות, הדגישי את התכונות הטובות יותר שבך. אם יאהבו אותך, ירצו אתך קשרים ויתרום לך רגשית. אבל כדאי וחשוב שתחיי בריא ונכון, תאכלי דברים טבעיים ובריאים כמו פירות וירקות ולא תגזימי באכילה שמנה ומתוקה. תהיי בטבע ותעשי פעולות שירעננו לך את הגוף וזה גם יתרום לך לנשמה. כשתהיה לך אהבה אינטימית טובה, גם המגע יהיה טוב.

יקרה. כואב לקרוא את מה שכתבת. מבינה שאת חשה החמצה מול עצמך ומול העולם מתוך הנחה שלאחרים יש ואחרים מצליחים... הקליניקה שלי מלאה באנשים ״שהמליטו והשריצו״ והם אומללים עד בלי די ויש גם את אילו ה״חזקים״ שכמעט התאבדו כשמשהו חבט בהם. כשאני מסתכלת על כל חברי וסובבי כל אחד מהם סוחב מסע משלו. בסוף האושר/ המשמעות/ תחושה של שימחה הום משהו שאתה לומד לספק לעצמך... השיח האלים שאת נוקטת כלפי עצמך הוא זה ש״מוריד אותך לרצפה״. אנא נסי להחיל יותר חמלה זווית ראייה נעימה כלפי עצמך. מה דעתך?