מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהטיפול ה CBT עוזר לי

טיפול ה CBT עוזר לי

אנונימי
אנונימי
09/05/19 2:44
12 תגובות

עייפה. עייפה מאוד גם פיזית וגם נפשית.
אני עובדת קשה בטיפול ה CBT שאליו אני הולכת וזה לוקח ממני המון כוחות. אני כל כולי רק בזה. כמעט ולא מצליחה לפנות מקום בראש ולעשות דברים נוספים. אני מאוד מחויבת ומגויסת ויש לי הרבה מוטיבציה.
זה טיפול לא פשוט אבל הוא עוזר לי. אני מתחילה לראות שיפור והתקדמות ניכרת. אם בתחילת הטיפול אפילו לא יכולתי לצאת לבד מהבית ללא ליווי כדי ללכת עד הפח שבחוץ לזרוק את הזבל בגלל החרדה החברתית, אז היום אני כבר הולכת עד למכולת בעצמי ואשכרה קונה שם מה שאני צריכה ומקיימת אינטראקציה עם המוכר. שלא לדבר על כל הפעמים שאמרתי 'שלום' לשכנים שלי.
בנוסף גם ההתנהלות שלי בבית השתנתה לטובה. אני מתחילה לאט לאט, בצעדים קטנים להחזיר לעצמי את התפקוד.
לא הייתי מאמינה לפני חודש שאוכל ללכת לבד למכולת כי עם החרדה שהייתה לי מאנשים ושעדיין קיימת, זה היה פשוט בלתי נתפס שזה אפשרי.
ולא רק אפשרי אלא בהדרגה גם הופך להיות קל יותר.
הסיוט הכי גדול עבורי הוא נסיעה באוטובוס. וכבר התחלנו לדון על כך עם המטפלת שלי. ואני, שמפחדת כל כך להביט שבוע קדימה כי זה עושה לי רע ושחור בעיניים, פתאום אני יכולה לדמיין את זה קורה. שהנסיעה באוטובוס יכולה להיות דבר אפשרי עבורי בעתיד.
הכל הדרגתי מאוד ובקצב שלי. אני מאמנת את המוח שיראה שבעצם פעם אחר פעם לא קורה לי שום דבר רע. אין טעם לדבר אל ההיגיון כשיש לי חרדות. צריך פשוט לתרגל ולתרגל.
וכן אני חוזרת הביתה מיוזעת וסמוקה מהמאמץ הנפשי ועדיין קשה לי לחוש סיפוק כשאני מצליחה ועומדת במשימה, אבל לא יאומן באמת פשוט קשה להאמין לשינויים האלה שחלו בחיי. עולמי הצר מתחיל להתרחב מעט.
שרק ימשך כך
אמן.


תגובות

לונגלי
09/05/19 11:05

אמן

orly7
09/05/19 15:18

לפי כל הפוסטים והשירים שלך שקראתי עד כה,הדבר האחרון שהייתי חושבת הוא שעולמך צר.מאחלת לך הצלחה ביכולת להביא אותו לידי ביטוי.ממש משמח לשמוע שזה מה שקורה לך.

Yasi
09/05/19 15:33

תודה רבה, אורלי יקרה את מחממת לי את הלב עם התגובה שלך.

יאסי יקרה איזה תיאור אינטליגנטי. את גם מעריכה את דרגות החומרה והפרופורציות שבמצבך. מאוד שמחתי לקרוא על ההתקדמות ועל המאמץ שאת משקיעה בזה. וכן אחרי 13 שנות טיפול פסיכולוגי אנ יודעת שהעבודה בטיפול קשה ומפרכת אבל היא שווה את זה. מאחלת לך מכל הלב להמשיך להתקדם כדי לחיות חיים נורמליים. ובבקשה כמה שזה קשה אל תוותרי על הטיפול.. את תודי לו כל חייך.. חיממת את ליבי!

יאסי אגב פירסמתי שעזבתי את הפסיכולוגית. הייתי בלעדיה חודש והיתה לי נפילה מאוד קשה וחזרתי אליה.

Yasi
09/05/19 17:05

תודה לך סינדרלה היקרה על המילים שלך בקשר לפסיכולוגית, אם יש לך עדיין צורך בכך אז כמובן טוב שחזרת וטוב שהייתה לך אפשרות הזאת. ולא, אני לא מתכוונת להפסיק את הטיפול ולוותר אפילו שקשה. זה הסיכוי שלי. חיכיתי חצי שנה לתחילתו. וגם עם כל הקושי, התוצאות שאני רואה נותנות הרבה מוטיבציה להמשיך.

:embrsd: בהצלחה!

אריקו2
11/05/19 13:37

מציע שתקראי את המיינדפולנס תמתאי המון כתבות ביוטיוב

Yasi
11/05/19 13:45

תודה. המטפלת שלי נותנת לי גם תרגילים של מיינדפולנס. לא הכל מתאים לי אבל יש תרגיל אחד שעובד. כך שאנחנו משלבות את שני הדברים.

sheli24
13/05/19 10:21

מדהים ! מדהים !! כל כך שמחה לשמוע :)

נויה14
14/05/19 1:41

את מקור להשראה וכוחות

Yasi
14/05/19 9:48

תודה רבה