מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהדכאון וחרדות

דכאון וחרדות

16/05/19 1:00
7 תגובות

שלום
אני גם בת 40 סובלת 16 שנים מחרדות ודכאון. נכון שהיו לי רגעים מאוד קשים אבל בשנים האלה למדתי והתקדמתי הרבה. עד עכשיו יש לי עליות וירידות. רק לפני כמה חודשים נפלתי לפעם הרביעית לדכאון מגורי עשיתי הרבה חשמל בשבילי זה לא עזר למרות שעזר לאחרים הוסיפו לי המינון של הכדור סרוקסט 60 מ"ג כלומר המקסימום אבל נשארתי באותו מצב הפסקתי לתפקד וכל היום בכי מאוווווד קשה לי הבוקר מהרגע ששומעת ציוץ הציפורים מתחילה להתקפל במטה מרוב פחד. ואז אמרתי לעצמי עד מתי הרי נפלתי הרבה פעמים קודם וקמתי למה שלא אקום הפעם ואז החלטתי לחזור לעבודה לפחות לחצי יום וכך עשיתי הייתי הולכת ברחוב כולי רועדת כאילו גוררים אותי למוות יום אחרי יום זה נהיה יותר קל וברוך השם היום אני עובדת כמעט חודש ואשרו לי מביטוח לאומי השלמת הכנסה. אל תתייאש הכל יסתדר אתה צריך לעבוד על עצמך הרבה כי אף אחד לא יבין אותך חוץ מאלה שסבלו כמוך.

דרך אגב אני קראתי על פורמולת הדסה שמכין אותה מישהו שקוראים לו כפיר פוריאן את האמת בהתחלה לא האמנתי קניתי את הפורמולה וזרקתי אותה במקרר כמה חודשים רק לפני 3 שבועות מתוך יאוש התחלתי לקחת ממנה אני אגיד את האמת הרגשתי בקצת שיפור אולי תנסה הרי לא תפסיד כלום.
רפואה שלימה לכל מי שסובל


תגובות

ט

אסמה יקרה. תודה רבה על השיתוף. מאוד חשוב שאנשים יקראו את מה שאת כותבת כי חלק מההבראה קשורה לנכונות להילחם. אתמול הייתי בכנס על דיכאון. הולכת להיכנס תרופה חדשה במשאף עם תוצאות מרשימות ותגובה תוך 48 שעות יש בשביל מה לחכות....

Asmaa
16/05/19 18:42

שלום אורית תודה לך יקירתי אני מקווה שבסוף ימצאו משהו מועיל למחלה הארורה הזאת. והרבה הרבה בריאות.

אסתר-מ
28/03/20 12:15

שולחת לך חיבוק ענקי אסמה.... תמשיכי עם הפורמולה, היא עשתה לבת שלי פלאים ובזמן ממש קצר, מודה לכפיר יום יום.

שקר12
28/03/20 13:21

הזוי שהקפצת הודעה מלפני שנה רק כדי לעשות פרסומת לדבר הזה. רק אותי זה מחשיד? מעניין מה הקשר שלך לטיפות האלה.. מעניין איך מצאת דווקא את ההודעות האלה, כדי להגיב עליהן. מספיק לשקר לאנשים בעיניים. דברים טבעיים זה חרטה!!! תמשיכי "להודות לכפיר" יום יום.

שקר12
28/03/20 13:23

שיטוט מהיר בגוגל בחיפוש אחר המילים "כפיר פוריאן" והביקורות.. מוכיחות איזה שרלטן הוא. בשביל זה נרשמת לכאן? תתביישי

עגנון
28/03/20 21:03

אולי את צריכה להתייחס לחיים באופן יותר מקבל וחיובי, ולדעת לנצל את הדברים היפים שהם מציעים. לבכות מותר, אבל צריך גם לדעת לחייך ולצחוק. חשמל הוא עינוי. הפעילי את עצמך, תעשי דברים שאת אוהבת. לא צריך לחזור שוב ושוב להיכשל ולהצליח. צריך למצוא דרך חדשה, יעילה וחכמה יותר ולהישאר בה. את כבר המון זמן במצב הזה, הגיע הזמן להתחיל שינוי. עבודה צריך לעשות מתוך מחויבות וזכירת האתגר להצליח ובלי מעורבות רגשית, וחשוב למצוא בה עניין ולהשתדל לעבוד בדברים שמעניינים אותנו. אם תאהבי את עצמך, יהיה לך יותר ביטחון עצמי. מצאי לך מגמות שמעניינות אותך, ופעלי להגיע אליהן. חשבי בזמן הפנוי על הדברים היפים שתעשי ושאת אוהבת. תכנני את העתיד בניחותא ובמחושב ואז לא תצרכי לפחד ממנו. תהיי אדון לעצמך.