מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

דכאון

18/05/19 18:33
9 תגובות

שלום
אני מרגישה שהיני נמצאת בדכאון כבר כמה חודשים עוד מעט שנה .
אם זה מבחינת ההשמנה שהגעתי אליה ,חשק לאכילה בכל זמן כמעט ,בכי רב , עצבות , עייפות רבה ,אי חשק לעשות פעילות כל ש יא ,דחיית דברים ועצבים על דברים שלא מוצדקים .

איני יודעת איך לטפל בזה באופן עצמאי , אשמח להמלצה בבקשה.


תגובות

1ron123
18/05/19 18:45

הי אור, את כבר בדרך הנכונה. אפשר שתפני לרופא המשפחה שלך? הוא ידע איך להמשיך מכאן

אור83
18/05/19 18:50

תודה רבה על המענה . אם אין ברירה אז אגש. אני עובדת בקופה שבה אני נמצאת לכן מעדיפה שלא מטעם שמירה על המצב שלי ובכלל לרוב נותנים טיפול תרופתי מסוים ,איני מעוניינת בטיפול תרופתי .

1ron123
19/05/19 14:21

הי אור, אני מבין... יש גם אפשרות של לקבוע תור פרטי (ביטוח משלים או ביטוח פרטי). אגב, אל לך לחשוש עם טיפול תרופתי

נתיאל-ד
19/05/19 0:02

שלום לך, הייתי ממליץ על שיחות עם פסיכולוג/ית זה מאוד עוזר ומקל על ההרגשה שאת מתארת. אנשי מקצוע מהסוג הזה למדו איך לעזור לאנשים במצבי דיכאון ותחושות של חוסר ערך עצמי וכו'. יש מטפלים עצמאיים שעובדים עם הקופה באיזורים שונים בארץ. תןכלי לבדוק מול המוקד של קופת החולים שלך. בהצלחה ואל תתייאשי...

אור83
19/05/19 0:26

תודה רבה רבה על המענה ועל החיזוק ! האמת שבדקתי באינטרנט , באתר של הקופה פסיכולוגים עצמאיים. יש לי נטייה לדחות כל מיני פעולות חשובות מחר "הכריח" את עצמי ואתקשר לקבוע לי פגישה.

ליאו1
20/05/19 22:05

יופי, בהצלחה וספרי איך הולך. אגב הדבר הכי פחות טוב זה להתבייש. אני מנעתי מעצמי טיפול מבושה

אור83
20/05/19 22:21

תודה רבה רבה !!!

זר-בעולם
24/05/19 22:21

את יודעת שיש בעיה, זה כבר התקדמות.. מה שעלייך לעשות זה לתקן אותה, אין אחד או אחת שלא נמצאים בתהליך כלשהו של בניה עצמית, גם מטפל נמצא בעצמו בטיפול, בתוך רובם בודדים ושם..בבדידות אין קץ.. אני בנאדם של מילים ואני לא חוסך מהם.. אז אור83 יש לי מה לומר לך יקירה להיות בעל אמונה ולהיות "חולה נפש" זה די אותו הדבר. אמונה היא כשהדברים שאנחנו רואים בראש שלנו, חזקים יותר מהדברים שמופיעים במציאות העכשווית שלנו. ממש כמו מחלת נפש. ובגלל זה אנשים מפחדים להאמין. מפחדים ממה שיגידו עליהם, מפחדים ממה שיכול לקרות להם, מפחדים מאמונה, כי אמונה היא לא הגיונית. אמונה היא דבר שמנוגד למה שהעיניים שלנו רואות. אמונה היא דבר לא נורמאלי. וזה נכון. (קחי כמה דוגמאות ).. להאמין בהצלחה שלך למרות שיש לך רק כישלונות בעבר - (כמו אכילה רגשית לדוגמה ) זה לא נורמאלי. להאמין בטוב שיש באדם אחר, כאשר האנשים הכי קרובים אלייך פגעו בך - זה לא נורמאלי. להאמין שאת יכולה לשנות את כל מה שאת רוצה ולתת לאמונה הזו לגרום לך לקום מוקדם בבוקר, לעבוד על עצמך בתשוקה ולשנות את כל מה שהפריע לך - זה לא נורמאלי. לחיות חיים ברמה שהיא הרבה מעל לממוצע זה לא נורמאלי. אבל תכלס, מי בכלל רוצה להיות נורמאלי ? בעולם שכל הנורמאלים ( כמונו ) הם במינוס בבנק, לוקחים כדורים פסיכיאטרים, חיים חרא של חיים עם רגשות הרסניים ומבאסים ופשוט "זורמים עם החיים כי הם הברירה הכי לא קבועה שיש לנו כאן מלבד כל השינויים שהם הדבר הכי קבוע", מי רוצה להיות נורמאלי בעולם כזה שזה מה שקורה לכל הנורמאלים ? תעדיפי להיות לא נורמאלית וליצור במחשבה שלך את החיים שאת רוצה, וללמוד להאמין שמה שאת רואה בראש שלך הוא חזק יותר מכל דבר שהעיניים שלך רואות עכשיו. תעדיפי לשכנע את עצמך בשקרים על העולם שהוא מקום טוב, לעשות לעצמך שטיפת מוח של שקרים שאנשים הם מדהימים ולגרום לעצמך לחשוב שאת יכולה להצליח בכל דבר שאת נוגעת בו ולזייף ולחרטט ולטחון לעצמך את המוח בדברים האלה ופעם, כשעשית את זה, צחקו עלייך. So what היום, יש הרבה מאד אנשים שהיו משתוקקים שיהיה להם את מה שיש לך ( ככה תחליטי לחשוב ) וזה לא כי את מיוחדת. זה רק כי החלטת לשים את "מה יגידו עלי בצד והתחלת לתת מקום ל"מה את מרגישה ול-מה חשוב ונכון לך. תתחילי לבנות במוח שלך חיים שהם המצאה מוחלטת, ומכוח האמונה שלך בהמצאה הזו, החיים לאט לאט יתחילו להתאים את עצמם למה שתראי בראשך. זה הכוח של האמונה, הוא קיים בכל אחד ואחת מאיתנו.

אור83
26/05/19 21:29

תודה רבה רבה על היעוץ והחיזוק ! אני לגמרי אקח את זה לתשומת ליבי ואיישם את זה . תודה !!!