מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהדה ראליזציה

דה ראליזציה

07/09/19 18:14
1 תגובות

שלום לכולם , אני מרגיש שאני חייב לשתף ולראות אם מישהו מבין אותי ואולי יכול לעזור ולכוון אותי למקום טוב יותר , מזה כמה חודשים שאני מרגיש שהתפתחה אצלי הבעיה הזאת , הרגשה כאילו כל המציאות מוזרה לך כאילו זה חלום , לא מזהה את עצמי במראה וכולם מרגישים לי מוזרים בראיה , אין לי מושג איך להתמודד עם זה חרשתי את האינטרנט כבר ואין שם תקווה כלכך , כניראה זה קרה לי עקב שימוש בקנאביס , היה לי את הבעיה הזאת בעבר אבל אחרי שהיא עברה לא ייחסתי אתזה לקנאביס אז חזרתי לעשן ואז אחרי חצי שנה זה פשוט התחיל לחזור כאילו הזמן נעצר הרגשה מוזרה שקשה להסביר כאילו אין עתיד יש רק הווה תקוע והראש שלך מרגיש תקוע בתוך סרט שאתה לא מאמין שזאת המציאות , מיותר להגיד שישר הפסקתי לעשן כשרק התחלתי להרגיש אתזה שוב , אבל מאז כבר 4 חודשים שכל יום זה אותן דבר ויותר קשה לצערי נוסף לזה גם הדיכאון כי אני מרגיש מושבת לגמרי ולא יודע מה לעשות אשמח לשמוע ממישהו כאן שמכיר ויודע איך להתמודד עם החרא הזה תודה !!


תגובות

גורם-חוץ
07/09/19 20:05

היי, אני לא רופא, לא מומחה ומתיימר להיות מבין גדול, אבל אני גם חשבתי בזמנו, לפני 17 שנה, שהחרדות התחילו אצלי בגלל עישון קנאביס (בדרום אמריקה), ולימים הבנתי שהחרדות החלו אצלי בגיל צעיר, הרבה לפני שעישנתי סיגריה או ג'וינט, והקנאביס רק "תרם" לחרדה, ממקום של חוסר שליטה. שווה להסתכל אחורה ולהבין מה היה לך בגיל צעיר יותר. מה עם טיפול? כדורים? גם לי יש את זה ואני מבין היום שזה מה שקרוי 'דיסוציאציה' (ניתוק). עניתי גם להודעה שלך בפרטי.