מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

עו
עו"ד אדריאנה שוורץ
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.
שמוליק בן יעקב
שמוליק בן יעקב
עבדתי שנים רבות במערכת הבריאות כמנהל מחוז במכבי שירותי בריאות וכמנהל היחידה הרפואית בחברת אבנר ואני מכיר היטב את מערכת הבריאות, מה הזכויות ואיך אפשר לממש אותן אני פעיל שנים רבות במסגרת האגודה לזכויות החולה- פרטים על האגודה ראו באתר www.patients-rights.org rnrnכמו כן אני מרכז את קואליציית ארגוני הזכות לבריאות - קואליציה של כ- 50 ארגונים הפועלים יחד לקדם נושאים מערכתיים למען החולים ובני משפחותיהם
כמוניזכויות החולההנוהל בבדיקת גופנית לגילוי עקמת

הנוהל בבדיקת גופנית לגילוי עקמת

01/10/19 21:39
0 תגובות

האם בבדיקה גופנית של עקמת אצל אורתופד (מהסוג שצריך להתכופף בה ולבדוק סימטריה) יש צורך להוריד חזיה בשביל לבדוק את סימטריות החזה? השדיים שלי פוזלים החוצה אבל החזיות שלי תמיד מסתירות את זה. יש צורך להוריד מכנסיים? בגלל הסימטריות של האגן והרגליים. גילו אצלי בעבר שיש הבדל קטן באורך של הרגליים שלי.

אמא שלי תלווה אותי, אבל היא אמרה שאם הרופא ידרוש להוריד חזיה ולא יאפשר לכסות את החזה מקדימה עם בד רפוי כלשהו, היא תהיה בצד של הרופא ולא בצד שלי. הבדיקה ממש נחוצה לי מצד אחד, מצד שני שמעתי על רופאים אסרטיביים שאמרו שאם המטופלת לא מוכנה להתפשט, הם לא מוכנים לערוך את הבדיקה. מה מותר ללבוש? גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון. אין לי בעיה לקנות מכנסונים או תחתונים בגזרה אחרת או מדבקות לפטמות או מה שדרוש. זאת לא בעיה של כסף. בבקשה תעזרו לי כי התור הולך ומתקרב.


תגובות