כמוניזכויות החולהסוף טוב הכל טוב...

סוף טוב הכל טוב...

15/10/19 15:51
0 תגובות
סוף טוב הכל טוב, נתחיל מההתחלה: עידן אהרון יצא לרכיבה עם אחיינו על טרקטורון שהיה בבעלות מעסיקו. עידן נפצע ומסוק הגיע לפנותו לבית החולים. אחרי תקופת שיקום קצרה עידן חזר לשגרה. עברו שנתיים וחצי ובוקר אחד עידן מקבל מכתב מחברת להק, אותה חברה שהטיסה אותו לבית החולים. במכתב דרישה לשלם ללהק באופן מיידי 45 אלף שקלים. מסתבר שהטרקטורון עליו רכב אהרון לא היה מבוטח בביטוח חובה. מאותו רגע החל עידן במסע ארוך, אליו הצטרפנו גם אנחנו, בניסיון לבטל או לפחות להפחית את הסכום הזה, שאין בידו של עידן לשלם. אף גורם לא ידע במדוייק את זכויותיו של עידן במקרה זה. לאחר בדיקה מעמיקה הבהרנו שהאחריות מוטלת על משרד הבריאות. שורה תחתונה, מתשלום של 45,000 ₪ התשלום ירד ל-5,000 ₪, רק כי עידן לא התקפל ולא נכנע.
באתר משרד הבריאות "כל הבריאות" נמצא כל המידע הדרוש בנושא זכאות במקרה של פינוי מוטס:
http://bit.ly/2nB9kAq
#מהשמגיעמגיע
סוף טוב הכל טוב...

0 תגובות

מנהלי קהילה

שמוליק בן יעקב
שמוליק בן יעקב
עבדתי שנים רבות במערכת הבריאות כמנהל מחוז במכבי שירותי בריאות וכמנהל היחידה הרפואית בחברת אבנר ואני מכיר היטב את מערכת הבריאות, מה הזכויות ואיך אפשר לממש אותן אני פעיל שנים רבות במסגרת האגודה לזכויות החולה- פרטים על האגודה ראו באתר www.patients-rights.org rnrnכמו כן אני מרכז את קואליציית ארגוני הזכות לבריאות - קואליציה של כ- 50 ארגונים הפועלים יחד לקדם נושאים מערכתיים למען החולים ובני משפחותיהם
עו
עו"ד אדריאנה שוורץ
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.