מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהיש אור בקצה המנהרה

יש אור בקצה המנהרה

14/12/19 11:29
0 תגובות

מרגישה שקמתי לתוך תקווה חדשה . לאחר גמילה מציפרלקס ( שנמשכה שנתיים ולבדי )חשתי מצויין ..הבעייה שלא ייצרתי כיסי עשייה מספיקים ( בפנסיה מוקדמת שמאד חלמתי עליה כל חי ) . רוב חיי אני מרגישה לא ראוייה ולכן לא הלכתי ללמוד או לחוגים שמרוממים את הנפש רק התעסקתי עם הבית בגדול .
ואז הגיע דכאון ענק של חצי שנה . כזה שסחף אותי לחלוטין לכלל שיתוק.
השבוע נפגשתי עם מומחה שרשם לי ציפרלקס. ההתחלה היתה קשה כי המליץ לי לקחת בערב וזה עשה לי חוסר שינה טוטאלי . העברתי רבע כדור לבוקר .
כעבור 3 או 4 ימים של ציפרלקס יש לי כחות לצאת מהבית לעולם בחיוך קטן שהתחיל .
יש לי עוד דרך . אני בגמילה מקלונקס 0.75 מג ואצטרך בטח שיחות כדי לחזור לאשה הפעילה שהייתי רוב חיי או לפחות לרובה .
רגישה תקווה . ואור . ומברכת על כך .


תגובות