מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמרגישה רע עם עצמי

מרגישה רע עם עצמי

06/01/20 22:37
2 תגובות

אני כל כך מרגישה רע עם עצמי,שאני מנסה להגביל את עצמי מהטלפון וזה לא כזה מצליח,שאני אוכלת הרבה עוגיות בגלל הכדורים שאני לוקחת,שלא משנה כמה אני אתאמץ התזונה שלי לא מספיק תהיה נכונה. (למרות שאני מאוד מתאמצת לעמוד בפיתויים,וזה לא תמיד קל)
אין לי כוח כבר,זה קשה לי,אני רוצה להשיג את המטרות שלי ואני רוצה תחושה של מסוגלות עצמית ולהיות בטוחה במה שאני עושה!!!


תגובות

אלון-הגאון
07/01/20 5:38

הבנתי אבל כיף להצטרף בחוגים לרכוש את הידע!

רועי-חזן
07/01/20 11:34

היי בר, מחזק אותך. נראה שאת מלאה ברצון לקדם את עצמך למטרות אישיות, אבל נתקלת בקשיים, באופן טבעי. שינוי זהו תהליך קשה ולא ליניארי, כלומר בכל תהליך של שינוי יש עליות וירידות, ולא התקדמות אחידה. החלק המאתגר בשינוי הוא לזהות את הירידות בדרך, ללמוד מהן ולהצליח לעלות מהן בחזרה, וכך שוב ושוב ושוב. הציפייה שההתקדמות תהיה אחידה ובלי ירידות היא לא ריאלית, וטומנת בחובה הרבה רגשות תסכול ואשמה. לכן, מציע לך לקבל את הקשיים שאת חווה, לקבל את זה שלפעמים קשה לעמוד בפיתויים מסביב וזה טבעי ונורמלי והגיוני, ולדעת שהתחושה הטובה והמחזקת שקיימת כשמצליחים לעלות לאחר ירידה שווה את הקושי הנוכחי. מה דעתך?