מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמחשבות טורדניות וחרדות

מחשבות טורדניות וחרדות

01/03/20 21:05
5 תגובות

הי, סובל ממחשבות טורדניות וכמו כן מחרדות ,חשבתי ביחד עם הפסיכולוגית שלי לאחר המון זמן שלא רציתי לקחת תרופה ,שרק במקרים חריגים של הבעיות הנ"ל אקח . המליצה לי לקחת לוריוון . עייפתי כבר להילחם בעצמי בסימפטומים הנ"ל אך עדיין לא מעוניין בטיפול תרופתי יום יומי. אודה להמלצות ודעות . תודה


תגובות

Gal.5
05/03/20 7:55

לוריוון היא תרופת sos שעוזרת להתקף חרדה או חרדה בזמן אמת נשמע שאתה סובל ואין צורך לסבול טיפול cbt ישפר את המצב תבדוק עם הפסיכולוגית שלך מתמחה בזה ולהתייעץ עם פסיכיאטר לגבי תרופוה כרונית שכן יכולה להקל כי זה התמודדות לא קלה ואם יש צורך ולפי הדיבור שלך יש צורך אל תהסס!

ויקטוריה.מל
05/03/20 21:11

הי,סליחה שנדחפת :) חדשה בכל העיניין של החדרות.. אני כחודש עם התקפי חרדה .. ושבועיים אחרונים אני כמעט כל יומיים עם התקף.. בגלל זה בהמלצת רופא משפחה בנתיים עם לוריוון עד הפסיכיאטר ב 10.3 , אני גם בהתחלה לא רציתי לקחת תקופות אבל פה אני מבינה שיש צורך השאלה אם ניצץתן יהיה להפסיק אותם אחכ? או שממש קשה?

עגנון
05/03/20 23:53

תחשוב על דברים חשובים, דברים שיש להם מסקנות יעילות וחשובות לחיים שלך ושל האחרים. אז יהיו לך פחות מחשבות לא חשובות. מצא לך מגמות.

עגנון
05/03/20 23:55

תכנן את מעשיך העתידיים ואז תהיה מוכן לעתיד ולא תצטרך לחרוד ולפחד מהלא נודע.

ירין27
21/06/21 21:36

תתעסק תמיד, תמיד תיהיה בתעסוקה, מכון כושר, טיולים בטבע,מפגש עם חברים, שלא יהיה לך ״ זמן אוייר״ ואז כשאתה בא הביתה אתה כבר עייף, ככה, רק ככה יצאתי מזה אחי, אמנם אני מקרה קליל,אני לא שופט ולא יודע מה המקרה שלך, אבל זה מה שעזר לי, תעשה הליכות, תירשם לקאנטרי קלאב, להסתגר בחדר רק יחמיר את המצב, הייתי במצב הזה שבועיים, תחושה איומה, מועקה, כאילו הכל סיגר עליייך, החיים גדולים עלייך, מכיר את התחושות ולכן מזדהה כל כך אח.